Siodło Ergon ST Core Evo

Siodło Ergon ST Core Evo

Zaczynać od: 728,04 zł

631,07 zł

-13%
Domyślne rozmiary francuskie

Zaczynać od: 728,04 zł

631,07 zł

Dodaj do listy życzeń

Dostępne

Opis

Siodło Ergon ST Core Evo

Siodło Ergon st core evo

Najlepsze siodełko turystyczne Przyjemność z jazdy na rowerze jest widoczna! Dzięki siodełku ergonomic ST Core Evo zErgon rowerzyści turystyczni zostawią problemy z siedzeniem daleko za sobą, zwłaszcza podczas pokonywania długich dystansów. Oryginalna seria siodeł ST Core zErgon zrewolucjonizowała konstrukcję siodeł,ergonomie i komfort. Nasza nowa wersja Evo przenosi tę genialną koncepcję na najbardziej elegancki i efektywny poziom, dostosowując ją do wymagań doświadczonych rowerzystów i rowerzystów turystycznych. Dzięki rdzeniowi ergonomic i konstrukcji TwinShell ucisk, ból i obolałość należą do przeszłości, nawet podczas długich wypraw. Uczucie gorąca, obciążenie pleców, wstrząsy i wibracje pochodzące z drogi lub szlaku są całkowicie pochłaniane i usuwane, a miednica jest aktywnie wspierana podczas pedałowania.

Najlepsze siodełko to takie, którego się nie zauważa: Ergon ST Core Evo . ST Core Evo to doskonałe rozwiązanie pozwalające wyeliminować problemy z siedzeniem w eleganckim, nowoczesnym siodełku. Ergon to po prostu nieograniczony komfort.

Właściwości:

  • Amortyzacja 3D: Dzięki rdzeniowi ergonomic, powierzchnia siodełka dynamicznie dostosowuje się do ruchów miednicy, minimalizując nacisk, zmniejszając tarcie i zapewniając uczucie unoszenia się podczas jazdy. Amortyzacja reaktywna skutecznie izoluje dolną część pleców od wstrząsów i drgań powierzchni.
  • Opatentowany Twin Shell z rdzeniem ergonomic: Rdzeń Infinergy ergonomic firmy BASF i konstrukcja TwinShell izolują rowerzystę od powierzchni drogi, zapewniając niesamowity komfort podczas długich i wielodniowych wycieczek.
  • Odciążenie narządów płciowych i krocza: siodełko st Core Evo jest dostępne ze strefami odciążenia dostosowanymi do płci, aby uwzględnić wyjątkowe różnice anatomiczne między rowerzystami płci męskiej i żeńskiej.
  • Pływający ergonomiczny rdzeń siodełka: podczas pedałowania ciężar ciała jest przenoszony na przemian na lewą i prawą kość siodełka, wywierając dodatkowy nacisk na jedną, a następnie na drugą stronę. Nacisk ten jest znacznie zmniejszony dzięki zastosowaniu materiału Ergon Core i jego niesamowitych właściwości odbicia. Podczas pedałowania siodełko reaguje nie tylko na przesunięcia masy ciała, ale także na drgania nawierzchni pod oponami. Zapewnia to uczucie unoszenia się przy każdym uderzeniu pedału, co daje maksymalny komfort.
  • Innowacyjny materiał Infinergy: pedałuj jak chmura: Innowacyjny materiał Infinergy firmy BASF wyznacza nowy punkt odniesienia w dziedzinie amortyzacji i tłumienia drgań w kolarstwie. Elastyczny rdzeń siodełka wspomaga ruchy miednicy podczas pedałowania, amortyzuje wstrząsy i odciąża plecy. Gdy na rdzeń siodełka, który składa się z tysięcy piankowych kulek, wywierany jest nacisk, natychmiast powraca on do pierwotnego kształtu, nawet po długim okresie kompresji. Na całym świecie czołowi producenci butów do biegania z powodzeniem stosują piankę E-TPU.
  • Różnice w budowie miednicy u mężczyzn i kobiet: W przeciwieństwie do kobiecej anatomii, kości miednicy u mężczyzn są węższe, a punkt, w którym dwie strony miednicy spotykają się z przodu, znajduje się znacznie wyżej. W rezultacie nacisk jest bardziej rozłożony na kości miednicy u mężczyzn niż na szerszy obszar kości miednicy i kości łonowych u kobiet. Podczas projektowania siodełka wzięliśmy pod uwagę tę istotną różnicę w budowie anatomicznej mężczyzn i kobiet.
  • Właściwy rozmiar: Kształt i rozmiar siodła powinien być dopasowany do szerokości kości siedzeniowej jeźdźca, aby zmaksymalizować komfort i przyjemność jazdy. Kość miedniczna ma unikalny kształt litery V, a siodło powinno zapewniać kościom siedzeniowym dużą powierzchnię styku z podłożem i możliwość dostosowania się do wymagań różnych pozycji siedzących. Oferowane są różne szerokości siodeł, tak aby użyteczna powierzchnia siedziska odpowiadała unikalnej odległości kości miednicy jeźdźca. Im bardziej do przodu i agresywnie siedzi jeździec, tym większy jest kontakt kości miednicy z siodłem.

Specyfikacja:

  • Zastosowanie: Turystyka
  • Rdzeń: Basf Infinergy (E-TPU/pianka cząsteczkowa o zamkniętych komórkach)
  • Długość: +- 271 mm
  • Kotwa: +- 174 mm/+- 184 mm
  • Rozmiary: S/M - M/L
  • Skorupa siedziska: kompozyt nylonowy
  • Kolej: CroMo
  • Pokrowiec: mikrofibra
  • Wyściełanie: komfortowa pianka ortopedyczna

Dodatkowe informacje

Marka Ergon
SKU producenta 4404001
Kolor czarny/szary
Kolor Czarny
Płeć Mężczyzna
Grupa wiekowa Dorośli
Zakres ST

Podobne artykuły