Opis
Tom Ritchey zaprojektował koła Zeta tak, aby były precyzyjne i przewidywalne do rzeźbienia niekończących się wstęg gładkiego asfaltu, a jednocześnie wystarczająco trwałe i niezawodne, aby wytrzymać wyścigi przełajowe i szutrowe przejażdżki, które rozerwałyby mniejsze koła na strzępy.
Dzięki obrabianej CNC powierzchni hamowania zapewniającej płynną kontrolę i siłę hamowania, obręcze ze stopu WCS Zeta są gotowe do montażu bezdętkowego z fabrycznie zamontowaną taśmą Ritchey dla łatwej regulacji i, co najważniejsze, łatwego dostępu do główek szprych w celu naprawy i wymiany, jeśli zajdzie taka potrzeba. Tylna obręcz jest wyposażona w pionierską technologię OCR™ firmy Ritchey- wiercenie otworów na szprychy poza środkiem, aby wyrównać naprężenie szprych w całym kole, dzięki czemu jest ono mocniejsze. Dzięki wewnętrznej szerokości 20 mm obręcze te mieszczą opony o szerokości od 25 mm do 43 mm - idealne do wszystkich ulubionych dyscyplin.
Sercem tych kół z hamulcami obręczowymi jest legendarny system Phantom Flange, połączony z precyzyjnym systemem Ratchet Driver w tylnej piaście. Piasty Phantom Flange oferują elegancki profil prostych szprych, zachowując jednocześnie wytrzymałość i niezawodność tradycyjnych szprych J-bend, zapewniając idealną równowagę między estetyką, wydajnością i łatwością konserwacji. Wewnątrz tylnej piasty innowacyjny system Ratchet Driver oferuje 360-stopniowe, 36-punktowe mocowanie, gwarantując wydajność napędu bezpośredniego i niezrównany transfer mocy.
Aby podwoić łatwość konserwacji tych kół, można łatwo zdemontować... bez użycia narzędzi... korpus wolnej piasty, oś i system Ratchet Driver do podstawowej okresowej konserwacji - i położyć je płasko podczas przechowywania w walizce podróżnej Ritchey Break-Away.
Koła Ritchey WCS Zeta są nie tylko zbudowane; są zbudowane tak, aby wytrzymać najtrudniejsze przejażdżki, wyznaczając nowy standard wydajności kół. Są to najbardziej wszechstronne koła Ritchey na rynku.
Każdy zestaw kołowy Ritchey jest starannie wykonany ręcznie przez wykwalifikowanego technika Ritchey.
DANE TECHNICZNE
Obręcze: stop Tubeless Ready z nałożoną taśmą bezdętkową - tylna obręcz z przesunięciem OCR - powierzchnia hamowania obrabiana CNC - opatentowane wytłaczanie Ritchey
Średnica obręczy: 700c
Głębokość obręczy: 23,8 mm
Zewnętrzna szerokość obręczy: 24,4 mm
Wewnętrzna szerokość obręczy: 20,0 mm
Sugerowany rozmiar opon: 25-43 mm
Piasty: Phantom Opatentowane superlekkie piasty z kołnierzem i ukrytymi szprychami J-bend - rapide tylko standardowe blokowanie (w zestawie kute szybkozamykaczeRitchey )
Rozstaw piast: 100 mm z przodu / 130 mm z tyłu
Wolnobieg: mechanizm zapadkowy z 36 punktami załączania
Materiał wolnego koła: stop
Opcje wolnego koła: Shimano / Campy (9-12 prędkości)
Kompatybilność: kaseta szosowa Shimano 9-11s i 12s - SRAM XD/XDR - Campy 10-12s (zestawy do konwersji freehub dostępne osobno)
Kompatybilność z hamulcami tarczowymi: nie
Szprychy: DT Aero Comp 2.0/2.3x1.2mm / ostrze / czarny
Przód: 20 szprych / 285 mm / radialne
Tył: 24 szprychy / 12x286mm / 12x288mm / radialne bez strony napędowej - 2X sznurowanie po stronie napędowej
Nyple: 2.0 mosiężne 12 mm / czarne
Waga: 1444g/set
Kolor: czarny
Nie stosować uszczelniaczy zawierających amoniakKompatybilność: kasety szosowe Shimano 9-11s i 12s - SRAM XD/XDR - Campy 10-12s (zestawy do konwersji freehub dostępne osobno)
Kompatybilność z hamulcami tarczowymi: nie
Szprychy: DT Aero Comp 2.0/2.3x1.2mm / ostrze / czarne
Przód: 20 szprych / 285 mm / radialne
Tył: 24 szprychy / 12x286mm / 12x288mm / radialne bez strony napędowej - 2X sznurowanie po stronie napędowej
Nyple: 2.0 mosiężne 12 mm / czarne
Waga: 1444g/set
Kolor: czarny
Nie używać uszczelniaczy zawierających amoniak