Opis
Układ napędowy TR12 składa się tylko z przerzutki i tylnej przerzutki. Wszystkie wysiłki włożone w redukcję hałasu zostały odzwierciedlone w tej przerzutce. Przerzutka ta posiada wiele rozwiązań technicznych, takich jak HALL LOCK, CHAIN LENGTH INDICATOR i ergonomicznych. Technologia HALL LOCK: Funkcja ta blokuje manetkę B (część łączącą przerzutkę z ramą) po zamontowaniu i wyregulowaniu przerzutki. Technologia CHAIN LENGTH INDICATOR: oznaczenie ułatwiające określenie optymalnej długości łańcucha.Nowa przerzutka TRP TR12 wnosi nową funkcjonalność do wyścigów.TRP wraz z Aaronem Gwinem i jego mechanikiem Johnem Hallem pracowali nad udoskonaleniem tej przerzutki i jej manetki.Manetka została zaprojektowana przez Aarona Gwina, aby zapewnić bardziej precyzyjny kontakt z kciukiem i lepszy chwyt. Przerzutka została zaprojektowana przez Aarona Gwina, aby zapewnić bardziej precyzyjny kontakt z kciukiem i lepszy chwyt, dzięki czemu zmiana biegów będzie znacznie bardziej efektywna.