Opis
Cóż, staraliśmy się stworzyć uchwyt z wieloma funkcjami, które mieliśmy nadzieję zabrać z niektórymi rzeczami, które nie podobały nam się szczególnie w niektórych uchwytach.
Konstrukcja plastra miodu
Na niektórych z twoich ulubionych uchwytów możesz zauważyć, że po kilku pociągnięciach możesz zobaczyć małe części gumy już skręcone / odłamane lub odcięte. Niektóre uchwyty oferują doskonałą amortyzację, ale guma może być zbyt miękka / gąbczasta / lepka, aby wytrzymać intensywne użytkowanie przez dłuższy czas. W przypadku naszego Grippy zdecydowaliśmy się na powierzchnię structure przypominającą plaster miodu i połączyliśmy ją z materiałem, który zapewnia bardzo dobre wyczucie i przyczepność, ale jest na tyle sztywny i mocny, że nie można skręcić gumy, co pomaga ograniczyć zużycie do minimum.
Wycięcia wewnątrz rękawów
Aby zapewnić jeszcze lepszą amortyzację zewnętrznego obszaru dłoni, zaprojektowaliśmy wycięcia w wewnętrznym rękawie podporowym na stronie nylon, tworząc miejsce na więcej gumowego materiału aż do kierownicy, co zapewnia dodatkową amortyzację i wsparcie krytycznego zewnętrznego obszaru dłoni.
Konstrukcja mimośrodowa/offsetowa
Chwyty Grippy, choć mają okrągłą średnicę, są przesunięte względem linii środkowej. Cieńsze chwyty generalnie zapewniają mocniejszy/lepszy chwyt mechaniczny, grubsze chwyty mogą zapewnić większą amortyzację i komfort. Dzięki przesuniętej konstrukcji stworzyliśmy więcej amortyzacji tam, gdzie jej potrzebujesz - po tylnej stronie (od strony dłoni) uchwytu w kierunku kierowcy - bez zwiększania całkowitej średnicy uchwytu.
Zintegrowana końcówka
Jedną z rzeczy, które uznaliśmy za szczególnie irytujące, jest to, że zewnętrzne końce niektórych chwytów zbyt łatwo się rozrywają z powodu niewielkiej lub żadnej ochrony przed źle zaprojektowanymi zaślepkami. Zderzenie z drzewem, zsiadanie, takie rzeczy się zdarzają i nie chcesz, aby uchwyt zbyt łatwo się rozerwał, prawda? Tak więc zintegrowana czarna zaślepka służy dwóm głównym celom: a) lekko zwężający się kształt zapewnia doskonałe wyczucie, gdzie kończy się uchwyt i b) zapewnia solidną ochronę przed uderzeniami.
Niewiele więcej można powiedzieć o chwycie, prawda?
No, może kilka obowiązkowych specyfikacji:
Materiał gumowy: TPR
Materiał wewnętrznej tulei/końcówki: nylon
Materiał chwytaka: kute aluminium
Kolor klipsa: anodyzowany tytanowy szary
Waga: 113 g/para
Długość: 140 mm
Średnica (część gumowa): 31 mm
Dla średnicy kierownicy: 22,2 mm