Opis
Model WING/10a oferuje dużą wszechstronność regulacji - pozwalając jeźdźcowi dostosować wysokość uchwytu do swojego stylu jazdy i preferencji w zakresie komfortu. Proste chwyty są częścią składanej konstrukcji, która umożliwia zmianę wysokości uchwytu o 10 mm. Aby uzyskać optymalną aerodynamikę, kierownicę należy ustawić w niskiej pozycji, aby zwiększyć separację podłokietników.
Aero
Na stronie Wing/10a zastosowano ścięty profil aerodynamiczny (Kamm Tail), aby spełnić wymagania przepisów UCI, jednocześnie oferując wydajność znacznie głębszej sekcji. To, wraz ze schowaniem spodniej części skrzydła, gdzie wychodzą kable, doprowadziło do nieznacznej poprawy osiągów. Aby uzyskać optymalną wydajność aerodynamiczną, drążek powinien być ustawiony w niskiej pozycji, aby zwiększyć separację podłokietników.
Dostosowanie danych
Model WING/10a jest dostępny w następujących szerokościach: 36, 38, 40, 42, 44
Proste uchwyty są częścią składanej konstrukcji, która umożliwia zmianę wysokości uchwytu o 10 mm. Długość uchwytu można również zmniejszyć o maksymalnie 30 mm.
WING/10a oferuje największą wszechstronność regulacji spośród wszystkich dotychczas wyprodukowanych przez nas barów bazowych ze stopu, umożliwiając pilotowi dostosowanie się do stylu jazdy i preferencji w zakresie komfortu.
Dodatkowym powodem zastosowania konstrukcji ze ściętym skrzydłem była poprawa komfortu dłoni podczas siedzenia na blatach baru.
Akcesoria
Model WING / 10a może być używany z każdą z przypinanych kierownic aero Profile Design, dźwignią hamulca i wspornikiem kierownicy.