Opis
Rygorystyczne badania i rozwój.
Aby zapewnić, że mała dętka może uwolnić dużą ilość energii podczas jazdy na rowerze, RideNow podjęła wiele wysiłków i prób, od formułowania materiałów po technologię produkcji, i ostatecznie osiągnęła dętkę Race Formula, którą widzisz.
Wysokiej jakości zawór powietrzny
RideNow wykorzystuje specjalne materiały wzmacniające do produkcji zaworów dętek TPU, które są strukturalnie stabilne, mocne i trwałe.
Niewyobrażalna lekkość i kompaktowość
Biorąc za przykład dętkę do roweru szosowego, Race Formula oferuje trzy wersje: 36 g, 24 g i 19 g. Najlżejsza wersja, ważąca 19 g, jest najlżejsza ze wszystkich. Najlżejsza wersja, o wadze 19 g, jest nawet lżejsza niż samonapełniający się płyn, który jest wtryskiwany do opon w próżni.
Co więcej, zajmuje o 50% mniej miejsca niż zwykła dętka, dzięki czemu można ją przechowywać w kieszeni lub torbie na narzędzia.
Specyfikacja:
Materiał: Specjalne TPU (wysokowydajne cząsteczki TPU o masie cząsteczkowej 180 000 odAllemagne).000 odAllemagne).
Waga: 45 gramów
Typ zaworu: Drobny (Presta) SV
Długość zaworu: 45mm / 65mm
Zastosowanie: 700/32C-47C (Gravel)
Kompatybilne hamulce: Hamulce tarczowe i szczęki hamulcowe.
WAŻNE OSTRZEŻENIE: Tej dętki nie wolno pompować, gdy nie jest zamontowana, w przeciwnym razie spowoduje to nieodwracalne uszkodzenia. Dętkę należy lekko napompować, aż nabierze lekko okrągłego kształtu.
Ze względu na zmiany ciśnienia i temperatury nie można używać butli CO2. Nie zaleca się również używania kompresorów.
Podczas pompowania opony zaleca się zmniejszenie ciśnienia o 1 kg w porównaniu ze zwykłą dętką butylową, aby uniknąć problemów związanych ze zmianami temperatury (wspinaczki górskie, długie wędrówki z wyjazdem rano i powrotem w środku dnia...)
Pompować stopniowo.