Opis
Rygorystyczne badania i rozwój.
Aby zapewnić, że mała dętka może uwalniać dużą energię podczas jazdy na rowerze, RideNow dołożył wielu starań i prób, od formuły materiału po technologię produkcji, aby w końcu uzyskać dętkę Race Formula, którą widzisz.
Wysokiej jakości zawór powietrza
RideNow wykorzystuje specjalne materiały wzmacniające do produkcji dętek TPU, które są strukturalnie stabilne, mocne i trwałe.
Niewyobrażalna lekkość i kompaktowość
Zainspirowana dętkami do rowerów szosowych, Race Formula oferuje trzy wersje: 36g, 24g i 19g. Najlżejsza wersja, 19g, jest nawet lżejsza niż samonapełniający się płyn, który jest wtryskiwany do opon pod próżnią.
Co więcej, zajmuje o 50% mniej miejsca niż zwykła dętka, dzięki czemu można ją przechowywać w kieszeni lub torbie na narzędzia.
Specyfikacja:
Materiał: Specjalny TPU (wysokowydajne cząsteczki TPU o masie cząsteczkowej 180 000 zAllemagne).
Waga: 24 gramy
Typ zaworu : Fine (Presta) SV
Długość zaworu: 45 mm / 65 mm / 85 mm
Zastosowanie: 700/18C-28C (szosa)
Kompatybilne hamulce: hamulce tarczowe i szczęki hamulcowe.
WAŻNE OSTRZEŻENIE: Tej dętki nie wolno pompować, gdy nie jest zamontowana, w przeciwnym razie może dojść do nieodwracalnego uszkodzenia. Dętkę należy lekko napompować, aż nabierze lekko okrągłego kształtu.
Ze względu na zmiany ciśnienia i temperatury nie można używać butli CO2. Nie zaleca się również używania kompresorów.
Podczas pompowania opony zaleca się zmniejszenie ciśnienia o 1 kg w porównaniu ze zwykłą dętką butylową, aby uniknąć problemów związanych ze zmianami temperatury (podjazdy, długie przejażdżki, podczas których wyruszasz rano i wracasz w środku dnia...).
Pompować stopniowo.