Opis
Od ponad trzydziestu lat MET tworzy kaski dla najbardziej znanych rowerzystów. Uczyliśmy się, udoskonalaliśmy i rozwijaliśmy nasze produkty, aby z każdą generacją były szybsze, lżejsze i wygodniejsze. Zoptymalizowany do użytku w peletonie, MET Trenta Mips to wydajny kask szosowy zaprojektowany, aby utrzymać głowę w chłodzie i oszczędzać energię przy każdym uderzeniu pedału.
Korzystając z systemu MIPS-C2® Rational Impact Management, MET Trenta Mips jest w stanie przesuwać się względem głowy w przypadku uderzenia, przekierowując szkodliwe siły rotacyjne. MIPS jest systemem ochrony mózgu zaprojektowanym w celu dodania ochrony do konwencjonalnej konstrukcji kasku przy niektórych rodzajach uderzeń. System MIPS Brain Protection System (BPS) jest przymocowany do wewnętrznej strony kasku, pomiędzy piankami komfortowymi a EPS.
Pierwotnie opracowany przez NACA, poprzednika NASA, pozycja tego otworu wentylacyjnego na górze kasku pozwala na optymalną wentylację. Wykorzystując siłę efektu Venturiego, wiatr wypycha ciepłe powietrze w kasku na zewnątrz przez specjalnie zaprojektowane porty wydechowe. Zapewnia to stały przepływ powietrza do kasku, bez tworzenia turbulencji i oporów, gwarantując maksymalny poziom komfortu durant najdłuższe przejażdżki na drodze lub na gravel.
Zoptymalizowany do użytku w peletonie, ogon w kształcie rury i wewnętrzne kanały wentylacyjne zapewniają, że MET Trenta działa optymalnie w grupie, oferując do 7% redukcji oporu w porównaniu z tradycyjnym kaskiem szosowym. Ma obniżony profil z tyłu, który współpracując z wentylacją NACA i tylnymi przegrodami, skutecznie kanalizuje przepływ powietrza.
Poliwęglanowa skorupa In-mould z osłoną EPS
System zarządzania siłami rotacyjnymi MIPS C2® zaprojektowany w celu dodania ochrony w przypadku niektórych uderzeń
Wyjątkowo wygodny i stabilny na głowie dzięki dopracowanemu kształtowi wewnętrznemu
System retencyjny MET Safe-T Orbital
Regulacja 360° opaski, vertical i potylicy dla optymalnego dopasowania
Paski Air Lite z regulowanymi przegrodami, aby zmaksymalizować aerodynamikę i komfort.
19 otworów wentylacyjnych, wewnętrzne kanały zaprojektowane w celu poprawy wentylacji i komfortu
Porty do przechowywania okularów przeciwsłonecznych podczas wspinaczki lub przerwy w pracy
Ogon w kształcie rury poprawiający aerodynamikę
Tylny deflektor zapewniający stały przepływ powietrza na rowerze
Ograniczony kontakt z głową, aby zmaksymalizować wentylację
Tylne naklejki odblaskowe zwiększające widoczność w warunkach słabego oświetlenia