Dźwignia hamulca Sram Hydraulique Disque Red 22 Direct Mount B2

Dźwignia hamulca Sram Hydraulique Disque Red 22 Direct Mount B2
2 248,02 zł
Dodaj do listy życzeń

Dostępne - Wysłane w 2 lub 4.

Opis

Dźwignia hamulca Sram Hydraulique Disque Red 22 Direct Mount B2

Przerzutki i hamulce SRAM RED® mają nowy wygląd i kontynuują naszą filozofię doskonalenia interfejsu między kierowcą a rowerem.

Przyjrzeliśmy się wszystkiemu, w tym przejściu między kierownicą a maską, fakturze chwytu, oplotowi palców oraz oddzielnym interfejsom z dźwignią przerzutki i hamulca.

Rezultatem jest niezwykle wygodne i wysoce indywidualne dopasowanie, które sprawia, że przerzutki i hamulce są naturalnym przedłużeniem roweru.

Cechy:

  • Kompatybilny SRAM Road 11-speed
  • Nowy zacisk pozwala na lepsze dopasowanie i regulację do nowoczesnych karbonowych i ergo barów
  • Zaprojektowany dla przerzutek przednich Yaw? Teksturowany korpus ErgoFit poprawia chwyt i oplot palców dzięki zmniejszonej średnicy, zapewniając lepszą kontrolę i przejście na drążku.
  • Indywidualna regulacja zasięgu dźwigni hamulca i zmiany biegów jest łatwo dostępna i odbywa się za pomocą standardowego klucza sześciokątnego, dzięki czemu elementy sterujące znajdują się dokładnie tam, gdzie chcesz.
  • Większa karbonowa dźwignia ErgoBlade usprawnia zmianę przełożeń z dropów.
  • Technologia DoubleTap© umożliwia zmianę obu biegów za pomocą jednej dźwigni
  • ZeroLoss? oznacza, że zmiana biegów następuje natychmiast.

Specyfikacja:

  • Waga:280g (para)
  • Prędkości: 11 biegów z tyłu i 2 biegi z przodu
  • Kompatybilność:SRAM RED® przerzutki przednie Force Yaw?, przerzutki tylne Exact Actuation?
  • Zalecany zestaw grupowy:SRAM RED®
  • Materiał: karbonowe dźwignie zmiany biegów i hamulców, tytanowe śruby, teksturowane osłony maski

Technologia:

  • DoubleTap: DoubleTap® sprawia, że zmiana biegów jest łatwiejsza i szybsza, eliminując kłopotliwe i niewygodne załączanie związane z systemami dwudźwigniowymi.
  • DoubleTap obsługuje zmiany w górę i w dół jednym krótkim, zamaszystym ruchem, przy minimalnym wysiłku i maksymalnym komforcie, niezależnie od tego, gdzie jesteś na kierownicy.
  • DoubleTap® wykorzystuje dwie zapadki, jedną do przytrzymywania koła zapadkowego, a drugą do przenoszenia go w górę i w dół poprzez zmianę biegów.

Zapadki są rozmieszczone w taki sposób, że mogą przeskakiwać jedna nad drugą w zależności od odległości i siły nacisku wywieranej na dźwignię zmiany biegów.

  • Zapadka transportowa (04) przesuwa koło zapadkowe (02) w zakres przełączania biegów za pomocą krótkich, szybkich uderzeń.

Przełączanie w dół odbywa się poprzez dłuższy ruch dźwigni (w tym samym kierunku do wewnątrz, co przełączanie w górę, ale pod ergonomicznie maksymalnym kątem 15°), przy czym zapadka przytrzymująca (03) i zapadka transportowa przeskakują nad sobą szybko i płynnie.

  • Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja: Jednokierunkowe, jedno ruchowe dźwignie DoubleTap (05) działają perfekcyjnie, niezależnie od tego z jakiej pozycji dokonujesz zmiany.

Jego dwuprzegubowa konstrukcja (01), która jest całkowicie oddzielona od sworznia hamulca, jest łatwo włączana z maski lub kropli.

  • W przeciwieństwie do wszystkich innych przednich elementów sterujących, DoubleTap® pozwala również na pociągnięcie dźwigni zmiany biegów w kierunku drążków, dzięki czemu możesz zmieniać biegi podczas sprintu lub ataku, nie rezygnując z mocnego chwytu.

W kontrolkach DoubleTap®, dźwignie hamulca i zmiany biegów są całkowicie niezależne, każda z nich działa we własnym punkcie obrotu.

Pozwala to nie tylko na wielopozycyjną funkcjonalność, ale również eliminuje ryzyko przypadkowego włączenia hamulców lub zmiany biegów... niefortunny efekt uboczny innych konstrukcji dźwigni zmiany biegów/hamulców.

ErgoDynamics? :

  • Dłuższe dźwignie hamulca, niezależna regulacja zasięgu dźwigni hamulca i dźwigni zmiany biegów oraz zoptymalizowany kształt maski silnika zapewniają komfort i łatwy dostęp do elementów sterujących kierowcom o różnym wzroście.

Regulacja zasięgu:

  • Dopasowanie i wyczucie dźwigni hamulca jest sprawą indywidualną.

Jeźdźcy mają indywidualne preferencje dotyczące pozycji, jak również unikalne rozmiary dłoni i długości palców.

Regulacja zasięgu ułatwia dostosowanie dźwigni w celu uzyskania maksymalnej kontroli jednym palcem dla każdego.

Yaw:

  • Klatka przerzutki przedniej obraca się w celu utrzymania stałej relacji kątowej z łańcuchem.
  • Technologia Yaw eliminuje konieczność stosowania wkładki do przerzutki.

W rezultacie zmiana przełożeń jest bardziej bezpośrednia i precyzyjna, a w połączeniu z nowymi korbami i łańcuchami Red oferuje niezrównaną przewagę wydajności w przedniej zmianie przełożeń.

ZeroLoss:

  • ZeroLoss oznacza po prostu, no cóż, zero strat... kiedy naciskasz dźwignię, aby zmienić bieg na wyższy lub niższy, linka jest natychmiast załączana... zero strat w ruchu.

Nie ma sytuacji pośredniej, w której czekasz na zmianę, która ma nadejść.

Zmiany są natychmiastowe i precyzyjne.

Dodatkowe informacje

Marka Sram
SKU producenta 00.7018.233.000
Kolor czerwony
Kolor Czerwony
Rozmiar TU - Domyślne rozmiary francuskie
Płeć Mieszane
Grupa wiekowa Dorośli
Zakres Route