Opis
Judge to nasza najbardziej agresywna tylna opona... do ostrych zjazdów. Centralne klastry kolców zmieniają swoją długość i szerokość, aby połączyć intensywną trakcję podczas hamowania z wydajnością toczenia, której wymagasz od tylnej opony. Wytrzymałe gałki zewnętrzne zapewniają wsparcie niezbędne do utrzymania opony w pozycji kopiącej podczas wbijania się w krawężniki lub rozpylania gleby. Zoptymalizowaliśmy oponę Judge pod kątem szerokich obręczy, aby zapewnić bardziej płaski profil opony, który ułatwia znalezienie zewnętrznych kolców na zakrętach. Sędzia utrzymuje wszystko w porządku, niezależnie od tego, czy jest to sucha, luźna gleba, czy wilgotna, mokra ziemia.
Cechy:
- Masywne pokrętła boczne i ogólnie muskularna konstrukcja, która trzyma się we wszystkich kierunkach.
- Projektowanie opon dla szerokich felg zapewnia dodatkowe wsparcie, jednocześnie zwiększając ochronę ściany bocznej dzięki szerokiemu występowi bieżnika.
- Dostępne w rozmiarach 27,5 i 29.
- Idealnie w połączeniu z Vigilante 2.5 z przodu.
Specyfikacja:
- Zastosowanie: Enduro / Gravity
- Warunki: suche / mokre / luźne / skaliste / błotniste
- Rozmiar koła: 27,5 x 2,4
- Poziom: TCS Tough/Fast Rolling
- Waga: 1427 g
- Związek: Technologia Tritec
O TSC:
- Wyjątkowy, łączony system bezdętkowy WTB, TCS (Tubeless Compatible System), zrewolucjonizował felgi i opony w 2009 r., łącząc standardy ETRTO, ISO i UST z niską masą rotacyjną bezdętkowych opon. Nigdy wcześniej system bezdętkowy oparty na standardach nie ważył tak mało. Certyfikowana przez Mavic w 2012 roku jako pierwsza opona na bazie kitu dla systemu UST, TCS nadal przesuwa granice tego, co jest możliwe dzięki oponom i obręczom zaprojektowanym specjalnie dla każdej dyscypliny kolarskiej. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź wtb.com/tcs TCS tough fast rolling (TFR)
- Mocna guma na dwóch pełnych warstwach obudowy nie pozostawia żadnego obszaru bez ochrony. Opony TCS Tough, opracowane na podstawie testów w serii Enduro World, są w stanie znieść poważne obciążenia.
- Tritec Compound: Trzy mieszanki zapewniają optymalny poziom przyczepności, wsparcia i trwałości. Podstawa z gumy o wysokiej odporności na ścieranie podtrzymuje cały bieżnik i przechodzi w wypustki, aby zapobiec zginaniu lub skręcaniu. Średnio sztywne wypustki środkowe pokrywają warstwę podstawową, zapewniając przyczepność i trwałość bez utraty wydajności toczenia, podczas gdy wypustki boczne z miękkiej mieszanki zapewniają maksymalną przyczepność i powolne odbicie, co poprawia trakcję w zakrętach.