Zestaw zamienny karbonowych dźwigni hamulcowych Sram Ultimate V2

Zestaw zamienny karbonowych dźwigni hamulcowych Sram Ultimate V2

729,32 zł

447,44 zł

-39%
Odkryj na nowo swoją jazdę dzięki zestawowi do wymiany dźwigni hamulca z włókna węglowego Sram Ultimate V2, który zapewnia niezrównaną moc, modulację i niezawodność.
Dodaj do listy życzeń

Dostępne - Wysłane w 1 lub 3.

Opis

Zestaw zamienny karbonowych dźwigni hamulcowych Sram Ultimate V2
  • Nowy SRAM Guide RSC cechuje się wydajnością poprawiającą jazdę, dzięki czemu każdy nowy szlak staje się zaufanym, starym przyjacielem.
  • Zaczęliśmy od podstaw, aby stworzyć idealne połączenie niezawodności i kontroli hamowania.
  • Całkowicie nowy SwingLink? Technologia zapewnia większą moc, jedwabiście gładką modulację, mniej martwej strefy i lepsze wyczucie dźwigni niż kiedykolwiek wcześniej. Pewność siebie, którą trudno przebić. Dominacja głębokiego narożnika. Jeździj po każdym szlaku, jakbyś był jego właścicielem. WIEDZ, ŻE MOŻESZ. Teraz z wygrywającym mistrzostwa świata zaciskiem S4 z technologiami Bleeding Edge i Heat Shield.

Specyfikacje:

  • Materiał dźwigni: aluminium
  • Konstrukcja zacisku: 4-tłoczkowy zacisk o podwójnej średnicy
  • Wykończenie: Ano polerowane srebro, Ano czarne
  • Wirnik: linia środkowa
  • Podkładka: ze stali organicznej
  • Płyn: DOT 5.1
  • Mocowanie: Ambidextrous
  • Regulacja: Beznarzędziowa regulacja zasięgu, regulacja punktu styku, regulacja Banjo

Cechy szczególne:

  • Beznarzędziowa regulacja zasięgu, Regulacja punktu styku, Zbiornik piggyback, MatchMaker ? X-compatible, Bleeding Edge?, Heat Shield - Edge?, Heat Shield - Materiał: kute aluminium - Wkładka/wsparcie: top loading - Przeznaczenie: TR/AM/FR - System: open system - rozmiary wirników: 140 (tył) , 160, 170, 180, 200 mm Technologie: Bleeding Edge: - Bleeding Edge? Technologia sprawia, że odpowietrzanie hamulców jest szybkie i łatwe. Unowocześniona ścieżka płynu i port odpowietrzający ułatwiają przepychanie płynu przez zacisk. Specjalny adapter odpowietrzający podłącza się do portu odpowietrzającego i uszczelnia system, aby zminimalizować zanieczyszczenie powietrza i utratę płynu. Regulacja punktu styku ? Niektórzy lubią natychmiastową moc krótkiej dźwigni.
  • Inni wolą uczucie dłuższego rzutu. Dzięki funkcji Contact Point Adjust możesz wybrać pozycję, w której chcesz, aby Twoje palce znajdowały się, gdy hamulce są włączone. jest to szybki i łatwy sposób na dostosowanie odczucia hamulców bez konieczności przesuwania klocków. jest to również sposób na wyważenie dwóch dźwigni hamulcowych, aby odczucie było dokładnie takie samo. Expandable Bladder: - Nowa konstrukcja dźwigni hamulca od SRAM posiada przeprojektowany pęcherz, który pomaga regulować i redukować pęcherzyki powietrza. Pęcherz jest specjalnie zaprojektowany, aby odprowadzić powietrze z dźwigni i przepchnąć płyn dokładnie tam, gdzie jest potrzebny.
  • Rezultatem jest lepsze odciążenie ciśnienia wstecznego, co daje niezawodną siłę i spójność hamowania. Heat Shield: - Osłony cieplne ze stali nierdzewnej przerywają połączenie termiczne między klockiem a korpusem zacisku, zmniejszając temperaturę płynu zacisku o około 20°C, nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach testowych. Heat Shield: - Osłony cieplne ze stali nierdzewnej przerywają połączenie termiczne pomiędzy klockiem a korpusem zacisku, obniżając temperaturę płynu zacisku o około 20°C, nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach testowych.
  • MatchMaker i MMX kompatybilne: - Oszczędzaj wagę i miejsce na pasku dzięki Matchmakerowi. Zawiera dźwignie Avid, spusty SRAM i różne elementy sterujące RockShox, a wszystko to w zgrabnym, lekkim zacisku - spełnienie marzeń zwolenników śladów po komponentach na kierownicy. Dostępny w dwóch wersjach: matchmaker? X posiada RockShoxXLoc i jest kompatybilny z hamulcami XX i X0. Standardowy Matchmaker jest również dostępny i działa z każdą konstrukcją zacisku szczelinowego oraz RockShox PushLoc. Podpucha? Zbiornik : - Najnowszy zbiornik płynu hamulcowego o konstrukcji dźwigniowej od SRAM jest zoptymalizowany pod kątem wydajności i łatwości obsługi.
  • Zbiorniczek PiggyBack oferuje prosty i bezpieczny sposób zarządzania płynem hamulcowym, a także umożliwia oburęczne umieszczenie dźwigni, dzięki czemu można zmienić dźwignie na kierownicy i bez problemu obsługiwać je na rowerze. Regulacja zasięgu: - Dopasowanie i wyczucie dźwigni hamulca to sprawa indywidualna. Zawodnicy mają indywidualne preferencje dotyczące pozycjonowania, a także unikalne rozmiary dłoni i długości palców. Reach Adjust ułatwia regulację dźwigni dla maksymalnej kontroli jednym palcem dla każdego. SwingLink? : - Ściśnij nową dźwignię hamulca SRAM, a natychmiast to zauważysz. Mniej martwej strefy.
  • Większe pozytywne zaangażowanie klocków. Nowy system krzywek wymaga mniejszego skoku dźwigni, aby popchnąć klocki w kierunku wirnika. To świetnie, ale na perfekcyjną skuteczność hamowania składa się coś więcej niż tylko moc. Potrzebujesz kontroli. Wiele układów hamulcowych minimalizuje martwe pasmo, ale kosztem modulacji.
  • SwingLink rozwiązuje ten problem dzięki specjalnemu kształtowi krzywki. Kiedy klocki stykają się z wirnikiem, moc jest modulowana, co pozwala uniknąć uczucia "włączania/wyłączania" hamowania. To idealna równowaga między mocą a precyzją.
  • Zamknięcie przyłącza zaworu: - Przyłącze zaworu w hamulcu hydraulicznym jest połączeniem pomiędzy zbiornikiem a otworem pompy hamulcowej. Po naciśnięciu dźwigni, kielich uszczelniający przechodzi przez ten obszar i zamyka port, podnosząc ciśnienie w systemie. Nowy system zamknięcia portu rozrządu z SRAM charakteryzuje się trwałymi uszczelnieniami i ultra gładkim wykończeniem otworu cylindra, zapewniając niezawodną siłę i spójność hamowania.

Dodatkowe informacje

Marka Sram
SKU producenta 105954
Kolor szary
Kolor Grey
Rozmiar TU - Domyślne rozmiary francuskie
Płeć Mieszane
Grupa wiekowa Dorośli
Zakres Ultimate