Opis
- Nowy SRAM Guide RSC jest napakowany wydajnością, która wzmacnia jazdę i sprawia, że każdy nowy szlak staje się jego wiernym przyjacielem.
- Zaczęliśmy od podstaw, aby stworzyć idealne połączenie niezawodności i kontroli hamowania.
- Nowa technologia SwingLink zapewnia więcej mocy, jedwabiście gładką modulację, mniej martwej strefy i lepsze wyczucie dźwigni niż kiedykolwiek wcześniej.
- Pewność siebie na stromych wzniesieniach.
- Dominacja w głębokich zakrętach.
- Jeździj na każdym torze, jakbyś był jego właścicielem. WIEDZ, ŻE MOŻESZ. Zwycięski w mistrzostwach świata zacisk S4 jest teraz wyposażony w technologie Bleeding Edge? i Heat Shield.
Cechy:
- Bezprzewodowe połączenie poprzez sieć AIREA? dla szybkiej i czystej instalacji -.
- Zmienione dźwignie ErgoBlade dla pewnej kontroli - logika eTap i łopatki z dodatnim sprzężeniem zwrotnym dla wyeliminowania błędów zmiany biegów
- Materiał dźwigni: Aluminium
- Konstrukcja zacisku: 4-tłoczkowy zacisk o podwójnej średnicy
- Wykończenie: Ano polerowane srebrne, Ano czarne - Rotor: Centerline
- Bufor: organiczny, stalowy
- Płyn: DOT 5.1
- Mocowanie: Ambidextrous
- 0Regulacja: Beznarzędziowa regulacja zasięgu, regulacja punktu styku, regulacja banjo
- Beznarzędziowa regulacja zasięgu, Regulacja punktu styku, Zbiornik piggyback, MatchMaker? X, krawędź krwawiąca ?, osłona termiczna
- Featured technology(ies) : SwingLink, PURE? Bladder, Timing Port Closure, Lever Pivot Bearings, Bleeding Edge?, Heat Shield - Materiał: Kute aluminium - Łożyska / Podpory: Top loading - Przeznaczenie: TR/AM/FR - System: Open system - Rozmiary rotora: 140 (tył), 160, 170, 180, 200mm Technologia: Regulacja punktu styku: - Niektórzy ludzie lubią natychmiastową moc krótkiej dźwigni. Inni wolą uczucie dłuższej dźwigni. Dzięki funkcji Contact Point Adjustment możesz wybrać pozycję, w której chcesz, aby Twoje palce znajdowały się podczas zaciągania hamulców. Jest to szybki i łatwy sposób na dostosowanie odczuć płynących z hamulców bez konieczności przesuwania klocków. To także sposób na wyważenie obu dźwigni hamulcowych, tak aby były dokładnie takie same. Bleeding Edge: - Technologia Bleeding Edge sprawia, że odpowietrzanie hamulców jest szybkie i łatwe. Nowa ścieżka płynu i otwór odpowietrzający ułatwiają przepływ płynu przez zacisk. Specjalny adapter odpowietrzający podłącza się do portu odpowietrzającego i uszczelnia system, aby zminimalizować zanieczyszczenie powietrza i utratę płynu. Expandable Bladder: - W nowej konstrukcji dźwigni hamulca SRAM zastosowano pęcherz o zmienionym kształcie, który pomaga regulować i redukować pęcherzyki powietrza. Pęcherz jest specjalnie ukształtowany, aby odprowadzić powietrze z dźwigni i przepchnąć płyn dokładnie tam, gdzie jest potrzebny. Rezultatem jest lepsze odciążenie ciśnienia wstecznego, co daje niezawodną i stałą siłę hamowania. Heat Shield: - Osłona termiczna ze stali nierdzewnej przerywa połączenie termiczne między klockiem a korpusem zacisku, zmniejszając temperaturę płynu zacisku o około 20°C, nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach testowych. Łożyska w miejscu obrotu dźwigni: - Precyzyjne, uszczelnione łożyska w miejscu obrotu dźwigni poprawiają wyraźne, czyste uruchamianie dźwigni i lekkie, spójne czucie jednym palcem. MatchMaker i MMX kompatybilne: - Oszczędzaj wagę i miejsce na pasku dzięki Matchmakerowi. Mieści dźwignie Avid, spusty SRAM i różne elementy sterujące RockShox, a wszystko to w jednym, zgrabnym, lekkim zacisku - spełnienie marzeń zwolenników bałaganu na kierownicy. Dostępny w dwóch wersjach: matchmaker? X posiada RockShoxXLoc i jest kompatybilny z hamulcami XX i X0. Standardowy Matchmaker? jest również dostępny i działa z każdym modelem zacisku i RockShox PushLoc. PiggyBack? Zbiornik Zbiornik: - Zbiornik płynu hamulcowego w najnowszej dźwigni SRAM został zoptymalizowany pod kątem wydajności i łatwości obsługi. Zbiorniczek PiggyBack oferuje prosty i bezpieczny sposób zarządzania płynem hamulcowym, a także pozwala na oburęczne umieszczenie dźwigni. Można więc bez problemu zmienić dźwignie na kierownicy i używać ich na rowerze. Regulacja zasięgu: - Dopasowanie i wyczucie dźwigni hamulca to sprawa indywidualna. Zawodnicy mają indywidualne preferencje dotyczące pozycjonowania, a także unikalne rozmiary dłoni i długości palców. Reach Adjust ułatwia regulację dźwigni dla maksymalnej kontroli jednym palcem dla każdego. SwingLink? - Ściśnij nową dźwignię hamulca SRAM, a natychmiast to zauważysz. Mniej martwej strefy. Większe pozytywne zaangażowanie klocków. Nowy system krzywek wymaga mniejszego skoku dźwigni, aby popchnąć klocki w kierunku wirnika. To świetnie, ale doskonała skuteczność hamowania to nie tylko moc. Potrzebujesz kontroli. Wiele układów hamulcowych minimalizuje martwą strefę ? ale kosztem modulacji. SwingLink rozwiązuje ten problem dzięki specjalnemu kształtowi krzywki. Kiedy klocki stykają się z wirnikiem, moc jest modulowana, co pozwala uniknąć wrażenia hamowania "on/off". Zamykanie otworu rozrządu: - Otwór rozrządu zaworu jest zamknięty.
- Przyłącze zaworu w hamulcu hydraulicznym jest połączeniem pomiędzy zbiornikiem a otworem pompy hamulcowej. Gdy dźwignia jest wciśnięta, uszczelka w kształcie kielicha przechodzi przez ten obszar i zamyka port, podnosząc ciśnienie w systemie. Nowy system zamknięcia portu rozrządu z SRAM charakteryzuje się trwałymi uszczelnieniami i ultra gładkim wykończeniem otworu cylindra, zapewniając niezawodną i stałą siłę hamowania.