Opis
Naprawdę możesz mieć wszystko - wspornik kierownicy WCS C220 dorównuje osiągami rewolucyjnemu modelowi C260, ale jest bardziej rapide i łatwiejszy w montażu i demontażu dzięki zatrzaskowemu interfejsowi zacisku kierownicy i osprzętowi skierowanemu do przodu.
Wspornik WCS C22 84D oferuje 6° dodatniej lub ujemnej wysokości. Po raz pierwszy sprawdzona w modelu Ritchey Trail , konstrukcja zacisku kierownicy C220 tworzy bardziej bezpieczne połączenie poprzez owinięcie 220° wokół kierownicy. Siły zacisku są wyrównane z zaciskiem, dzięki czemu korpus wspornika "obejmuje" kierownicę, co zmniejsza prawdopodobieństwo uszkodzenia lekkich kierownic. Taka konstrukcja zacisku pozwala na zastosowanie lżejszej płyty czołowej i korpusu wspornika bez utraty wytrzymałości lub sztywności.
Korpus wspornika jest wykuty z aluminium z 2014 roku w celu dalszej redukcji wagi. Wszystkie śruby są wykonane z czarnej stali nierdzewnej.
- 6° dodatnie lub ujemne wzniesienie
- Średnice trzonu 1-1/8" lub 1-1/4".
- Korpus wspornika owija się pod kątem 220° wokół miejsca mocowania baru, utrzymując go w miejscu dla łatwej instalacji.
Materiał: stop 2014
Śruby: czarna stal nierdzewna
Długości: 60-140mm
Kąt: 84°/6
Średnica zacisku: 31,8 mm
Szerokość zacisku: 44mm
Średnica przegubu: 1-1/8" (28.6mm) lub 1-1/4" (31.8mm)
Wysokość obrotu: 1-1/8" (42mm) - 1-1/4" (44mm)
Waga: 132g (100mm - 1-1/8")
Kolor: Paddle
Uwaga: Wsporniki Ritchey 1-1/4" są dostarczane z małym kawałkiem rurki wewnątrz zacisku obrotowego. Ta rurka NIE jest podkładką i musi być usunięta i zutylizowana przed zamontowaniem wspornika.