Opis
Zestaw kabli Campagnolo chorus eps under bb
Części zamienne do skrzyń biegów campagnolo chorus eps under bb zestaw linek. Jest to niewielki element elektroniczny o bardzo ważnych funkcjach. W rzeczywistości interfejs przekształca sygnał analogowy pochodzący z uchwytów na sygnał cyfrowy, który trafia do jednostki zasilającej eps. Ale to nie wszystko. Kontroluje on ustawienia początkowe, ustawienia podczas wyścigu i wyświetla stan naładowania baterii. Wymagana do elektronicznej przerzutki tylnej, może być zamontowana na obejmie kierownicy lub na przewodach hamulcowych.
cechy i korzyści:
- Przetwarzanie sygnału analogowego na sygnał cyfrowy sygnał analogowy z kierownicy jest przetwarzany na sygnał cyfrowy na wyjściu do jednostki zasilającej.
- "zero setting" i "riding setting" funkcja ta umożliwia wstępne ustawienie komponentów i mikroregulację podczas jazdy.
- dioda led rgb wskazuje stan naładowania baterii
- opcja obudowy interfejsu specjalna konstrukcja interfejsu pozwala na umieszczenie go na przewodzie hamulcowym lub na wsporniku kierownicy, w zależności od preferencji użytkownika.
Specyfikacja:
- waga: 24 gr.
- technologie: ustawienia jeździeckie: klient może wyregulować przerzutkę tylną i/lub punkt indeksowania przerzutki przedniej za pomocą tak zwanej procedury ustawień jeździeckich. Regulacja przerzutki tylnej jest zaprojektowana specjalnie dla przypadków zmiany kół, które mają zestaw zębatek ustawionych inaczej w stosunku do widelca. Za każdym naciśnięciem przycisków 2 lub 3 system wykonuje stałe przesunięcie o około 0,25 mm w przypadku przerzutki tylnej i o około 0,1 mm w przypadku przerzutki przedniej. Po zakończeniu regulacji system dokona modyfikacji ustalonych pozycji wszystkich kół łańcuchowych z uwzględnieniem nowych korekt wprowadzonych w wyniku regulacji.
- ustawienia zerowe: procedury zerowania przerzutek tylnych i przednich mają fundamentalne znaczenie dla prawidłowego działania systemu. Podczas fazy resetowania przerzutki tylna i przednia poruszają się w sposób ciągły, a nie w sposób stały, jak podczas regulacji, i zależą od czasu nacisku dźwigni 2 i 3.