Opis
Układ napędowy TR12 składa się tylko z przerzutki i tylnej przerzutki. Wszystkie wysiłki włożone w redukcję hałasu zostały odzwierciedlone w tej przerzutce. Przerzutka ta posiada wiele rozwiązań technicznych, takich jak HALL LOCK, CHAIN LENGTH INDICATOR i ergonomicznych. Technologia HALL LOCK: Funkcja ta blokuje manetkę B (część łączącą przerzutkę z ramą) po zamontowaniu i wyregulowaniu przerzutki. Zapobiega to przemieszczaniu się przerzutki i zmniejsza hałas.Technologia CHAIN LENGTH INDICATOR: oznaczenie, które bardzo ułatwia określenie optymalnej długości łańcucha.Nowa przerzutka TRP TR12 wnosi nową funkcjonalność do wyścigów.TRP mógł pracować nad udoskonaleniem tej przerzutki i jej przerzutki wraz z Aaronem Gwinem i jego mechanikiem Johnem Hallem.Nacisk położono na ergonomię: Dźwignia zmiany biegów i dźwignia zmiany biegów, która porusza się w linii prostej, aby lepiej dopasować się do ruchu kciuka, zamiast obracać się wokół osi. Dźwignia ma pozycję wyjściową regulowaną w zakresie 40°. Przekładnia ta jest kompatybilna z kasetami do 50 zębów.