Opis
Rama ma nową geometrię. DNA Concorde'a jest nadal obecne, ale jego geometria została nieco zmieniona, oferując jeszcze większą zwrotność i szybkość reakcji podczas jazdy. Zamknięty tylny dropout opracowany przez Inspyre. Duże i kwadratowe, są przyspawane nad tylną osią, co zapewnia o 25% większą sztywność tylnego trójkąta w porównaniu z wersją V1. Nowe haki zostały zaprojektowane tak, aby zapobiec ich skręcaniu podczas hamowania hamulcem tarczowym. Rama została zaprojektowana z myślą o dużych przełożeniach, a concorde V2 jest prawdopodobnie jedną z jedynych ram na rynku z tak dużą ścieżką łańcucha. Na przykład można zamontować zębatkę 50-zębową z zębatką 18-zębową z tyłu. W modelach dziecięcych i cruiser dętki zostały dostosowane do potrzeb i morfologii rowerzystów. Rama jest lżejsza w wersjach Expert i Expert XL, a wspornik dolny został usztywniony ze względu na długość rur w wersjach Cruiser i Cruiser XL.Inspyre stanowczo odradza mycie swoich produktów pod wysokim ciśnieniem.Inspyre nie ponosi odpowiedzialności za skręcenie lub złamanie tylnych widełek łańcucha, jeśli nie jest używana zębatka Pride Racing V4. Inspyre Zestaw napinaczy osi 10 mm w zestawie.