Opis
Ponad 20 lat temu BoXXer zmienił świat DH, gdy pojawił się na scenie. Wyposażony w nowy amortyzator Charger 2.1 dla niezrównanej kontroli. Nowe uszczelki wycieraczek SKF o wyjątkowo niskim współczynniku tarcia oraz sprawdzony w wyścigach płyn tłumiący Maxima Plush pomagają zmniejszyć tarcie, hałas i wydajność widelca na całej drodze do finałowego korowodu.
- Nowy amortyzator Charger 2 Całkowicie zmieniony dla lepszej kontroli kompresji i odbicia
- Nowe kasety wycieraczek SKF o niskim współczynniku tarcia i uszczelnienia amortyzatorów
- Nowy płyn tłumiący Maxima Plush zmniejsza tarcie i poprawia płynność.
- Nowy kolor sygnowany "BoXXer Red" i Ultimate Black High Gloss
- Nowy pakiet graficzny Ultimate Foil.
- Amortyzator Charger 2 RC2 z niezależną regulacją kompresji na wysokich i niskich obrotach
- Sprężyna powietrzna DebonAir zmniejsza tarcie w każdej ruchomej części, poprawia amortyzację i reakcję pod obciążeniem oraz znacznie zmniejsza zmęczenie jeźdźca.
Szczegóły:
- Przesuw: 200 mm
- Nabój: Charger 2 RC2.
- Źródło DebonAir.
- Regulacje: Extl begin stroke rebnd, low speed comp, high speed comp.
- Pivot: 1-1/8''.
- Trójnik: kuty z aluminium 6061 T-6, kompatybilny z bezpośrednim montażem trzpienia.
- Trzpienie: 35 mm, Fast Black, anodowane na niskie tarcie
- Oś: Maxle Stealth Boost 20 x 110 mm
- Widelec: Magnesium
- Maksymalna szerokość opony: 81 mm.
- Maksymalna średnica opony: 770 mm.
- Pivot 1''1/8 Front Boost Axle 20 x 110 mm Locking No Section 35 mm Standard sorting Post Mount Fork (PM) Offset (mm) 46