Kompletna dźwignia hamulca Sram Code R B

Kompletna dźwignia hamulca Sram Code R B

447,00 zł

370,17 zł

-17%
Dodaj do listy życzeń

Dostępne - Wysłane w 3 lub 5.

Opis

Kompletna dźwignia hamulca Sram Code R B

Młodszy brat CODE jest jeszcze twardszy. Dzięki całkowicie nowemu, kutemu, czterotłoczkowemu zacisku o podwójnej średnicy, CODE R oferuje większą moc bez utraty kontroli i wyczucia.

Dzięki uproszczonej konstrukcji, która jest bardziej przyjazna dla portfela, CODE R zachowuje wartości rodziny CODE: niezawodność, wytrzymałość i łatwość konserwacji. Wyposażony w technologię hamowania TaperBore i elegancki, ale bardzo wydajny zintegrowany zbiornik oraz sprawdzoną geometrię Power Reserve firmy Avids, CODE R sprawi, że dwa razy zastanowisz się, zanim nazwiesz ten hamulec młodszym bratem.

Cechy:

  • Całkowicie przeprojektowana przerzutka tylna, zawierająca naszą sprawdzoną konstrukcję X-HORIZON i nową technologię Type-3 ROLLER BEARING CLUTCH
  • Przeprojektowany system mocowania i przesunięty CAGE LOCK zwiększają wytrzymałość
  • Technologia Eagle pulley zapewnia większą wydajność, bardziej precyzyjną zmianę przełożeń i cichszą pracę - Koszyk węglowy i lekki materiał sprawiają, że jest lekki i trwały

Specyfikacja:

  • Waga: 395 gramów (rotor 160 mm; mocowanie na sztycy)
  • Materiał dźwigni: Aluminium
  • Konstrukcja zacisku: 4-tłoczkowy, podwójna średnica, kuty dwuczęściowy
  • Wykończenie: Grafitowa szarość
  • Rotor: Centerline 160/170/180/200mm
  • Bufor: organiczny, ładowany od góry
  • Płyn: DOT 5.1
  • Mocowanie: Oburęczne
  • Regulacja: Beznarzędziowa regulacja zasięgu, regulowane banjo, pozycjonowanie jarzma Tri-Align

Cechy szczególne:

  • Technologia TaperBore, odwracalna dźwignia łamania, zacisk Split Clamp, kompatybilny z MatchMaker X.
  • Przewidziane zastosowanie: TR/EN/GR
  • Czop: Czop: Czop dźwigni 3 kasetowej

Technologia:

  • Bend Zone: Wiemy, że wypadki się zdarzają i dlatego stworzyliśmy Bend Zone. W przypadku gwałtownego uderzenia
  • uderzenie, które złamałoby zwykłą dźwignię
  • Bend Zone pozwala na wygięcie dźwigni, chroniąc jej korpus przed masywnym zniszczeniem. Nie tylko będziesz w stanie wydostać się z lasu bez uciekania się do hamowania krzemieniem, ale nawet nie będziesz musiał kupować nowego korpusu dźwigni.
  • Głęboka modulacja skoku: Istnieje cienka granica między ostrym hamowaniem a hamowaniem tak ostrym, że tracisz przyczepność. Deep Stroke Modulation pozwala jeźdźcom perfekcyjnie trzymać się linii i z finezją kontrolować nawet najmocniejsze hamulce.
  • DOT 5.1: Ciepło jest wrogiem każdego układu hamulcowego, więc postępy w zarządzaniu ciepłem oznaczają postępy w Twojej jeździe. Stwierdziliśmy, że w naszych systemach DOT 5.1 potrzebuje prawie trzy razy więcej czasu na zagotowanie się niż DOT 4, co pozwala na płynne działanie bez degradacji nawet w bardziej ekstremalnych warunkach. Zintegrowany zbiornik: - Wykorzystując technologię TaperBore, zintegrowaliśmy zbiornik i pompę hamulcową z naszymi hydraulicznymi dźwigniami hamulców tarczowych, aby stworzyć super zgrabną (i jeszcze lżejszą) dźwignię.
  • Geometria rezerwy mocy: W ostatecznym rozrachunku dźwignia hamulca po prostu zwielokrotnia siłę, którą generuje Twoja ręka (tak jak dziadek do orzechów). Geometria Power Reserve firmy Avids reprezentuje sposób myślenia o fizyce dźwigni i komforcie Twoich rąk. Filozofia ta różni się zasadniczo od innych w branży hamulcowej. Ze względu na umiejscowienie sworznia, fizyka podpowiada, że w przypadku innych dźwigni hamulcowych, palce mają tendencję do ześlizgiwania się z końcówek przy pociąganiu. Avid jest inny. Zaprojektowaliśmy nasze dźwignie z punktem obrotu bliżej kierownicy, w rzeczywistości bliżej niż ktokolwiek inny w branży. Wynikający z tego ruch dźwigni ma mniejszy skok do wewnątrz, łuk, który jest bliższy naturalnemu ruchowi palców i dostarcza więcej siły do hamulca. Najlepsze jest to, że wszystkie dźwignie Avida to mają.
  • Technologia TaperBore: Termin TaperBore odnosi się do unikalnego, zgłoszonego do opatentowania systemu blokującego w naszych dźwigniach Elixir i Code. Oszczędza wagę, wygląda świetnie, poprawia sprzężenie zwrotne dźwigni i, co najważniejsze, daje więcej mocy i kontroli.
  • Podkładki ładowane od góry: Gdy jedyną rzeczą stojącą między Tobą a szlakiem jest konserwacja roweru, liczy się każda sekunda. Dzięki naszym klockom ładowanym od góry, nowe klocki hamulca tarczowego można zamontować bez konieczności zdejmowania koła, pracy pod zaciskiem lub żonglowania klockami odwróconymi do góry nogami, dzięki czemu będziesz gotowy do jazdy znacznie szybciej.
  • Tri-Align Caliper Positioning System: Kolejna oryginalna technologia Avid, która ułatwia Ci życie - nigdy nie było łatwiejszego hamulca do zainstalowania i wyregulowania. Dzięki systemowi pozycjonowania zacisków Tri-Align firmy Avid, dopasowanie zacisku do tarczy zajmuje dosłownie kilka sekund. Wystarczy poluzować nieco śruby CPS, a następnie dokręcić dźwignię hamulca, jednocześnie dokręcając śruby. Idealne ułożenie zacisków, tak po prostu.

Dodatkowe informacje

Marka Sram
SKU producenta SRAFH090019
Kolor czarny
Kolor Czarny
Rozmiar TU - Domyślne rozmiary francuskie
Płeć Mieszane
Grupa wiekowa Dorośli
Zakres VTT