Opis
Przerzutka i hamulce SRAM RED® mają nowy wygląd i kontynuują naszą filozofię doskonalenia interfejsu między rowerzystą a rowerem.
Przyjrzeliśmy się wszystkiemu, łącznie z przejściem między kierownicą a maską, fakturą chwytu, otuleniem palców i oddzielnymi interfejsami z manetką i dźwignią hamulca.
Rezultatem jest niezwykle wygodne i indywidualne dopasowanie, które sprawia, że elementy sterujące zmianą biegów i hamowaniem czują się jak naturalne przedłużenie rowerzysty.
Cechy:
- Kompatybilny z SRAM Road 11-speed
- Nowy zacisk pozwala na lepszą regulację i dostosowanie do nowoczesnych drążków karbonowych i ergo
- Zaprojektowany dla przerzutek przednich Yaw? Teksturowany korpus ErgoFit poprawia chwyt i oplot palców dzięki zmniejszonej średnicy, zapewniając lepszą kontrolę i przejście do baru
- Indywidualna regulacja zasięgu dźwigni hamulca i zmiany biegów jest łatwo dostępna i odbywa się za pomocą standardowego klucza sześciokątnego, dzięki czemu elementy sterujące znajdują się dokładnie tam, gdzie chcesz.
- Większa karbonowa dźwignia ErgoBlade usprawnia zmianę przełożeń z dropów.
- Technologia DoubleTap© umożliwia zmianę obu biegów za pomocą jednej dźwigni
- ZeroLoss: oznacza, że zmiany włączają się natychmiast
Specyfikacja:
- Waga:280g (para)
- Prędkości: 11 z tyłu i 2 z przodu
- Kompatybilność:SRAM RED® przerzutki przednie Force Yaw?, przerzutki tylne Exact Actuation?
- Zalecana grupa: SRAM RED®
- Materiał: karbonowe dźwignie zmiany biegów i hamulców, tytanowe śruby, teksturowane osłony maski silnika
Technologia:
- DoubleTap: DoubleTap® sprawia, że zmiana biegów jest łatwiejsza i szybsza, eliminując kłopotliwe i niewygodne załączanie związane z systemami dwudźwigniowymi. DoubleTap obsługuje zmiany w górę i w dół jednym krótkim, zamaszystym ruchem, przy minimalnym wysiłku i maksymalnym komforcie, niezależnie od tego, gdzie jesteś na kierownicy. DoubleTap® wykorzystuje dwie zapadki, jedną do przytrzymywania koła grzechotki i drugą do przenoszenia go w górę i w dół poprzez zmianę biegów. Zapadki są rozmieszczone w taki sposób, że mogą przeskakiwać jedna nad drugą w zależności od odległości i siły nacisku wywieranej na dźwignię zmiany biegów. Zapadka transportowa (04) przesuwa koło zapadkowe (02) w górę do zakresu zmiany biegów za pomocą krótkich, szybkich uderzeń.
Zmiana biegów w dół odbywa się poprzez dłuższy ruch dźwigni (w tym samym kierunku do wewnątrz, co zmiana biegów w górę, ale pod ergonomicznie maksymalnym kątem 15°), przy czym zapadka przytrzymująca (03) i zapadka transportowa przeskakują nad sobą szybko i płynnie. - Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja: Jednokierunkowe dźwignie DoubleTap (05) działają perfekcyjnie, bez względu na to, z jakiej pozycji zmieniasz biegi.
Ich dwuprzegubowa konstrukcja (01), która jest całkowicie oddzielona od osi obrotu hamulca, jest łatwo załączana z maski lub z dropsa.
W przeciwieństwie do wszystkich innych przednich manetek, DoubleTap® pozwala również na przyciągnięcie dźwigni do prętów, dzięki czemu możesz zmieniać biegi w górę podczas sprintu lub ataku, nie tracąc pewności chwytu. W kontrolkach DoubleTap®, dźwignie hamulca i zmiany biegów są całkowicie niezależne, każda z nich działa w swoim własnym punkcie obrotu.
Pozwala to nie tylko na wielopozycyjną funkcjonalność, ale także eliminuje ryzyko przypadkowego włączenia hamulców lub zmiany biegów... niefortunny efekt uboczny innych konstrukcji dźwigni zmiany biegów/hamulców. - ErgoDynamics:- Dłuższe dźwignie hamulca, niezależna regulacja zasięgu dźwigni hamulca i dźwigni zmiany biegów oraz zoptymalizowany kształt maski silnika zapewniają komfort i łatwy dostęp do elementów sterujących kierowcom o różnym wzroście.
- Regulacja zasięgu: Regulacja i wyczucie dźwigni hamulca to sprawa indywidualna. Jeźdźcy mają indywidualne preferencje dotyczące pozycji, jak również unikalne rozmiary dłoni i długości palców. Regulacja Reach Adjust ułatwia dostosowanie dźwigni w celu uzyskania maksymalnej kontroli jednym palcem dla każdego.
- Yaw: Klatka przerzutki przedniej obraca się w celu utrzymania stałej relacji kątowej z łańcuchem. Technologia Yaw eliminuje konieczność stosowania wkładki do przerzutki. W rezultacie zmiana przełożeń jest bardziej bezpośrednia i precyzyjna, a w połączeniu z nowymi korbami i łańcuchami Red oferuje niezrównaną przewagę wydajności w przedniej zmianie przełożeń.
- ZeroLoss:- ZeroLoss oznacza po prostu, no cóż, zero strat... kiedy naciśniesz dźwignię, aby zmienić bieg w górę lub w dół, linka jest załączana natychmiast... zero strat ruchu. Nie ma pośredniej drogi, gdzie czekasz na zmianę, która ma nadejść. Zmiany są natychmiastowe i precyzyjne.