Opis
Regulatory Sram Rival22 Hydraulic Disc Front Brake 950
Road shifters Sram Rival22 Hydraulic Disc Front Brake 950.
Cechy :
- Beznarzędziowa regulacja punktu styku
- Prześwit na oponę 28 mm i kompatybilność z obręczami Zipp Firecrest® (27,4 mm)
- Ramiona z kutego aluminium z podkładkami SwissStop® - Nowy wygląd wewnętrzny i zewnętrzny
- Zmieniona ergonomia dla lepszego trzymania palców i zmieniona dźwignia zmiany biegów dla lepszego prześwitu palców
- Indywidualna regulacja zasięgu
- Dźwignie hamulca i zmiany biegów wykonane z kutego aluminium
- Wymagana niewielka siła rąk
- Całkowicie uszczelniony system zapobiegający zanieczyszczeniu
- Łatwy dostęp do spadków
- Używaj tego 11-biegowego shiftera do przekładni SRAM Road 1x i 2x.
Specyfikacja:
- Waga: 422g na koło (dźwignia, zacisk i przewód)
- Prędkości: 11 tył / 2 przód
- Kompatybilność: Force 22, Force 1, Rival 22, Rival 1 HRR & HRD, przerzutki przednie Yaw™, przerzutki tylne Exact Actuation
- Zalecany zestaw grupowy: SRAM Rival® 22
- Podkreślona(-e) technologia(-e): HydroR/ Connectamajig™ / Yaw™/ DoubleTap™/ Zero-Loss™ z przodu i z tyłu/ ErgoDynamics™ Fit/ E-Z Access Reach Adjust niezależna dźwignia hamulca i zmiany biegów.
- Wykończenie: Szare i czarne anodyzowane wykończenie, teksturowane osłony
- Materiał: ramiona z kutego aluminium z nierdzewnymi okuciami, aluminiowe dźwignie hamulca z aluminiowymi dźwigniami zmiany biegów
- Inne: Mieszanka klocków SwissStop®, stosowanie płynów DOT 5.1
Technologia:
DoubleTap:
- Co to jest: DoubleTap® to flagowa technologia rewolucji w grupie drogowej SRAM. To prosty, elegancki i zaawansowany system, który rozwiązuje problemy bez uszczerbku dla osiągów, komfortu i wagi dzięki rewolucyjnej konstrukcji dźwigni zmiany biegów/hamulców.
- Co to jest: DoubleTap® sprawia, że zmiana biegów jest łatwiejsza i szybsza, eliminując kłopotliwe i niewygodne załączanie związane z systemami dwudźwigniowymi. DoubleTap pozwala na zmianę biegów w górę i w dół jednym, krótkim, płynnym ruchem, przy minimalnym wysiłku i maksymalnym komforcie, niezależnie od pozycji na kierownicy.
- Jak to działa: DoubleTap® wykorzystuje dwie zapadki, jedną do przytrzymywania koła zapadki i jedną do przesuwania go w górę i w dół podczas zmiany biegów. Zapadki są rozmieszczone w taki sposób, że mogą się przesuwać względem siebie w zależności od odległości i nacisku wywieranego na dźwignię zmiany biegów. Zapadka transportowa (04) przesuwa koło zapadkowe (02) poprzez krótkie, szybkie naciśnięcia w górę zakresu przełożeń. Zmiana biegów w dół odbywa się poprzez dłuższy ruch dźwigni (w tym samym kierunku do wewnątrz, co zmiana biegów w górę, ale pod ergonomicznie zoptymalizowanym kątem 15°), przy czym zapadka przytrzymująca (03) i zapadka transportowa podążają za sobą szybko i płynnie.
- Lokalizacja: Jednokierunkowe dźwignie DoubleTap (05) działają perfekcyjnie, bez względu na to, z której pozycji zmieniasz pozycję. Konstrukcja dwuprzegubowa (01), która jest całkowicie oddzielona od sworznia hamulca, umożliwia łatwe zatrzaśnięcie od maski lub muldy. W przeciwieństwie do wszystkich innych przednich elementów sterujących, DoubleTap® pozwala również na pociągnięcie manetki w kierunku kierownicy, dzięki czemu możesz zmienić przełożenie podczas sprintu lub ataku, nie rezygnując z mocnego chwytu.
- Dziel i zwyciężaj: W układach sterowania DoubleTap® dźwignie hamulca i zmiany biegów są całkowicie niezależne, a każda z nich działa we własnym punkcie obrotu. Pozwala to nie tylko na wielopozycyjną funkcjonalność, ale również eliminuje ryzyko nieumyślnego włączenia hamulców lub biegów - niefortunny efekt uboczny innych konstrukcji shifter/hamulców.
- Co to oznacza dla Ciebie: Wydajna, ergonomiczna konstrukcja zmniejsza wagę i eliminuje bałagan, jednocześnie zwiększając komfort. Możesz zmieniać pozycję na kierownicy z dowolnego miejsca, nawet podczas sprintu, co daje Ci decydującą przewagę nad konkurentami. Nasz nowy mechanizm jednodźwigniowy pozwala również na szybszą, łatwiejszą i dokładniejszą zmianę biegów bez ryzyka utraty prędkości lub przyczepności. DoubleTap® to kamień węgielny ofensywy rowerów szosowych SRAM. To nowy sposób przesuwania i nowy sposób myślenia, który da Ci przewagę nad konkurencją, gdziekolwiek się ona znajduje.
Connectamajig:
- Connectamajig™ jest wężem łączącym, który sprawia, że wstępna konfiguracja hydraulicznych układów hamulcowych na drodze SRAM jest łatwa, szybka i wygodna dla fabryki, konstruktora lub dealera. Onieśmielenie związane z hydrauliką znika wraz z prostym naciśnięciem i przekręceniem, to takie proste. Connectamajig jest dostępny dla producentów rowerów i współpracuje z systemami hydraulicznymi RED 22 i S-700 z SRAM.
DOT 5.1™:
- Ciepło jest wrogiem każdego układu hamulcowego, więc postępy w zarządzaniu ciepłem oznaczają postępy dla Twojego motocykla. W naszych systemach okazało się, że DOT 5.1 gotuje się prawie 3 razy dłużej niż DOT 4, co pozwala na bezproblemowe, nieblaknące działanie w nawet najbardziej ekstremalnych warunkach.
DOKŁADNE URUCHOMIENIE™:
- Kiedy wprowadziliśmy na rynek naszą technologię szosową od podstaw, zastosowaliśmy sprawdzony w rowerach górskich współczynnik uruchomienia SRAM 1:1 (skok linki przerzutki: ruch przerzutki) do 10-biegowej tylnej zmiany biegów. EA upraszcza i stabilizuje trudną do osiągnięcia równowagę pomiędzy konstrukcją wieszaka przerzutki tylnej, ciasnym rozstawem zębatek i dokładnym napięciem linki. Rezultat: najłatwiejszy system przerzutek do ustawienia i utrzymania w odpowiednim stanie.
- Regulacja zasięgu: Regulacja i wyczucie dźwigni hamulca jest kwestią indywidualną. Rowerzyści mają indywidualne preferencje dotyczące pozycji, a także unikalne rozmiary dłoni i finezji.