Opis
Zestaw ram i widelców ARGON 18 E-117 2020 Black Matte Red
Zestaw ram ARGON 18 E-117 2020 łączy w sobie najlepszy stosunek jakości do ceny od marki, idealny dla tych, którzy trenują poważnie i dążą do średniego lub pełnego dystansu.
Zestaw ram i widelców ARGON 18 E-117 2020 Black Red Mat
Zestaw ram Argon 18 E-117 Tri został wydany w tym samym czasie co E-119 i oba są następcami E-118 Next. E-117 to legalna wersja UCI dla amatorskich triathlonistów. Nadal szybuje szybko, ale z podobną geometrią, większą regulacją z przodu, mniej agresywnym kształtem rury, prostszymi hamulcami i bardziej komfortową jazdą.
Sztyca podsiodłowa oferuje szeroki zakres regulacji. Kąt podsiodłowy wynosi 78 stopni, ale zacisk znajduje się na szynie, która umożliwia przesunięcie zacisku do przodu lub do tyłu o 28 mm. Możesz być niesamowicie agresywny, całkowicie konserwatywny lub gdzieś pomiędzy.
Argon 18 Uwielbia aerodynamikę i wykorzystuje ją do praktycznych celów. Suport BB86 pozwala im budować bardziej aerodynamiczne rury i konfigurować szerokość tylnych widełek, aby uzyskać większą sztywność i umożliwić stosowanie szerszych obręczy i opon. Zaprojektowali również hamulce typu V, które chowają się za widelcem i siodełkiem. Kształt jest unikalny dlaArgon 18 i został specjalnie zaprojektowany, aby pasował do tych punktów. Tylny hamulec spoczywa na wspornikach siodełka dla większego komfortu i prostoty, ułatwiając zmianę koła. Mocowanie przedniej przerzutki jest wykonane z kutego aluminium. Rama jest kompatybilna z elektronicznymi i mechanicznymi grupami compatible. Bateria Di2 jest ukryta w sztycy podsiodłowej.
ASSEMBLY
- W pełni karbonowa rama o wysokim module sprężystości.
- Zintegrowany układ kierowniczy 3D.
- Czarne hamulce TRP argon 18.
TECHNOLOGIE RAMY
Optymalna równowaga
To subtelna alchemia lekkości, sztywności, komfortu i aerodynamiki.
Integracja
Argon 18 Rozwiązania są dostosowane do specyficznych potrzeb kolarzy i kolarek na wszystkich poziomach rywalizacji. Co więcej, stale ewoluujące innovations są łatwe w montażu i obsłudze.
Aerodynamika
W kolarstwie wyczynowym liczy się każda sekunda, a aerodynamika może zmienić wszystko. Dlatego każda redukcja oporu powietrza, nawet niewielka, ma ogromne znaczenie.
Argon 18 Testuje swoje rowery w rzeczywistych warunkach wietrznych, zapewniając, że wszystkie jej produkty są nieskończenie bardziej dokładne i konkurencyjne.
AFS - Argon Fit System
Został zaprojektowany, aby zapewnić stałą wydajność i optymalną ergonomię rowerzystom o różnych rozmiarach.
System 3D
Jest to inteligentne rozwiązanie mechaniczne, które wydłuża rurę czołową, zapewniając więcej opcji pozycjonowania. Możliwe są trzy pozycje rury czołowej dla każdego rozmiaru ramy; zwiększa to sztywność o 5% przy 15 mm i 11% przy 25 mm, w porównaniu z tradycyjnymi podkładkami dystansowymi. Dzięki temu systemowi wysokość kierownicy można idealnie dopasować do potrzeb i preferencji każdego rowerzysty.
Pozycjonowanie i geometria
W Argon 18 dzielą stół na huit różne sekcje, z których każda pełni określoną rolę. Wraz ze wzrostem długości ramy zwiększa się długość każdej sekcji. Zachowuje to zrównoważone proporcje roweru i zapewnia, że wszystkie ramy, niezależnie od ich rozmiaru, mają idealną ergonomię i bezbłędne prowadzenie.
HDS - Double Horizontal System
Argon 18 udało się połączyć sztywność i komfort, cechy, które zwykle uważane są za przeciwieństwa.
Podstawowa idea jest prosta: rury ramy są zaprojektowane do określonego celu.
Argon 18 System HDS dzieli ramę na dwie strefy wzdłuż linii przekątnej:
1. Rury w dolnej części ramy są wykonane z większej ilości włókna węglowego, aby zapewnić maksymalną sztywność, szczególnie w dolnym wsporniku. Zapewnia to precyzyjny i responsywny transfer energii, niespotykany nigdzie indziej.
2. Rury w górnej części ramy są wykonane z mniej elastycznego włókna węglowego, aby pochłaniać wibracje i zapewnić maksymalny komfort w każdym terenie.