Opis
Korba SRAM GX zapewnia stałą wydajność przy każdej jeździe. Wyposażona w profil zębów X-SYNC z SRAM, korba GX została zaprojektowana dla pełnej kontroli łańcucha. Grubość każdego zęba jest obrabiana CNC w celu idealnego dopasowania do wewnętrznych i zewnętrznych ogniw łańcucha.
Cechy :
- X-SYNC? 7075 obrabiana CNC, dwukolorowa anodowana zębatka, integralny element mechanizmu napędowego SRAM 1x?
- Nasze korby Open Core Technology (OCT?) są sztywniejsze, mocniejsze i lżejsze niż jakiekolwiek inne kute korby.
- X-SYNC? wysoka konstrukcja zębów kwadratowych zapewnia maksymalną kontrolę łańcucha
- Wąski, ostry profil zęba i zaokrąglone krawędzie fazki pomagają zarządzać odchylonym łańcuchem
- Wgłębienia do usuwania błota dla wewnętrznych ogniw łańcucha i rolek
- Opcja ochrony łańcucha - Kompatybilność z BOOST 148 - Opcja korby Fat Bike
Specyfikacja:
- Materiał ramienia: Technologia Open Core™ AL
- Waga: 680g (oś 24mm, 175mm, 32t
- Ochrona: Dostępna ochrona pierścienia łańcucha
- Obejma dolna: BB30, PressFit 30, GXP®, PressFit GXP
- Łańcuchy: X-SYNC - obrabiane CNC
- Zalecany łańcuch :
- PC-X1 - Interfejs: 24mm, 30mm
- Featured technology(y): X-SYNC?, OCT? (Open Core Technology), GXP®, BB30, PressFit GXP®, PressFit 30, BOOST -.
Opcje : BOOST 148
- Inne: Linia łańcuchowa
- 49.0mm, 52.0mm, 66.5mm
Technologia:
- BB30: Oprócz znacznego obniżenia wagi, korba ta redukuje współczynnik Q, zwiększa prześwit sztycy, poprawia trwałość łożysk i wzmacnia konstrukcję korby.
- BOOST: Dzięki rewolucyjnym osiągnięciom w dziedzinie komponentów rowerowych, takim jak przerzutki XX1, X01 i X1 z SRAM, projektanci rowerów górskich uzyskali niemal nieograniczoną swobodę w koncentrowaniu się wyłącznie na osiągach roweru. Każdy postęp wymaga, aby całość działała perfekcyjnie. Agresywni kolarze trailowi i enduro coraz częściej doceniają zalety dużych kół, ale wielu z nich nadal postrzega koła 27,5 i 29 jako słabe ogniwo.
- Dlatego też SRAM opracował otwarty standard komponentów kompatybilnych z systemem Boost dla układu napędowego SRAM, piast RockShox i widelców.
- GXP®: konstrukcja GXP (Gutter Seal) zmniejsza tarcie i wagę, poprawiając czucie i osiągi. OCT (Open Core Technology) ? Aby stworzyć naszą technologię Open Core, pojedyncza masa wysokiej jakości stopu jest popychana, ciągnięta i ściskana w wydrążonym ramieniu korby. W naszym opatentowanym procesie zachodzi magia, dzięki której uzyskujemy najwyższą wytrzymałość przy zachowaniu niskiej wagi. Może nie byliśmy pierwszymi, którzy wyprodukowali korby z pustymi otworami, ale jesteśmy najlepsi, ponieważ osiągamy najlepszy na rynku stosunek sztywności do wagi. Nasze korby OCT są sztywniejsze, mocniejsze i lżejsze niż jakiekolwiek inne kute korby, a kiedy używamy naszego AL-7050-TV do produkcji z OCT, wyniki są imponujące.
- PressFit: Wariant zewnętrznej korby GXP, PressFit zmniejsza wagę o 40 gramów i ułatwia montaż, pozwalając na wciśnięcie panewek łożyska do ramy zamiast ich przykręcania. Nie wymaga modyfikacji długości i średnicy osi korby. Pressfit 30 ? Jest to nowy projekt od SRAM. To wszystko co najlepsze w suportach BB30 i Press-Fit w jednym ciekawym pakiecie. Ten mechanizm korbowy jest przeznaczony do mechanizmów korbowych z osią 30 mm. Główną różnicą w stosunku do PressFit 30 jest sposób montażu łożysk w ramie. Łożyska są umieszczone w nylonowych miseczkach, które są wciśnięte w dolny wspornik ramy. PressFit 30 posiada zintegrowaną uszczelkę, wstępnie zmontowaną w panewkach, aby przedłużyć żywotność łożysk. Ramy muszą mieć wspornik dolny o średnicy wewnętrznej 46 mm, aby można było zastosować ten system. PressFit 30 do szosy wymaga wspornika dolnego o szerokości 68 mm, natomiast PressFit 30 do MTB wymaga wspornika dolnego o szerokości 73 mm.
Zalety:
- Znacząca redukcja wagi, zmniejszony współczynnik Q, więcej miejsca na kołki, większa trwałość łożysk, sztywniejsza i mocniejsza konstrukcja korby, prosty montaż. Pozwala na zastosowanie rur ramy o większej średnicy, zwiększając jej sztywność.
Wady:
- Wciąż badane. X-SYNC? ŁAŃCUCHY SRAM X-SYNC? Pierścienie łańcuchowe 1X oferują najwyższy poziom wydajności i trwałości. Krawędzie kwadratowych zębów SRAM X-SYNC? wchodzą w łańcuch wcześniej niż tradycyjne zęby w kształcie trójkąta. Wąski, ostry profil zęba i zaokrąglone krawędzie fazki ułatwiają zarządzanie odchylonym łańcuchem.
- Aby zapewnić jak najlepsze osiągi w warunkach błotnistych, pierścienie łańcuchowe X-SYNC zostały wyposażone we wgłębienia oczyszczające z błota ogniwa łańcucha i rolki wewnętrzne.
- Zaprojektowane w Niemczech pierścienie X-SYNC? są integralną częścią przekładni SRAM 1X?