Korby do rowerów górskich Sram Gx 1000 Gxp 10S 175 Blk 36/22 [Rozmiar 175 mm]

Korby do rowerów górskich Sram Gx 1000 Gxp 10S 175 Blk 36/22 [Rozmiar 175 mm]

716,05 zł

653,91 zł

-9%
Dodaj do listy życzeń

Dostępne - Wysłane w 2 lub 4.

Opis

Korby do rowerów górskich Sram Gx 1000 Gxp 10S 175 Blk 36/22

Zestaw korbowy SRAM GX 2x zapewnia stałą wydajność podczas każdej jazdy. Wyposażona w łańcuchy X-GLIDE™ z SRAM, korba GX została zaprojektowana do zmiany przełożeń z prędkością 2x. W połączeniu z kasetą 10-42 o szerokim zakresie przełożeń i tylną przerzutką GX 2x11 oferuje najszerszy zakres przełożeń, jaki kiedykolwiek był oferowany w przerzutkach 2x.

Cechy:

  • SRAM GX 2x korba zapewnia stałą wydajność za każdym razem
  • Ramię z kutego aluminium serii 6000
  • Technologia zmiany biegów X-GLIDE™ 2x11
  • GX 2x11 oferuje najszerszy zakres przełożeń, jaki kiedykolwiek był oferowany w przerzutkach 2x.
  • Opcja ochrony pierścienia łańcucha
  • BOOST 148 kompatybilny
  • Opcja korby do rowerów grubych

Specyfikacja:

  • Materiał ramienia: seria AL 6000
  • Materiał obręczy łańcucha: Aluminium
  • Waga: 774g (oś 24mm, 175mm, 36-24t)
  • Ochrona: Dostępna ochrona pierścienia łańcucha
  • Obejma dolna: BB30, PressFit 30, GXP®, PressFit GXP® Zalecany łańcuch: PC-X1, PC-1130
  • Zalecany łańcuch: PC-X1, PC-1130
  • Interfejs: 24mm, 30mm
  • Technologia(i): X-GLIDE™, BB30, PressFit 30, GXP®, PressFit GXP®, BOOST
  • Opcje: BOOST 148
  • Inne: Linia łańcucha - 49.0mm, 52.0mm, 66.5mm

Technologia:

  • BB30: Oprócz znacznej redukcji wagi, korba ta zapewnia zmniejszony współczynnik Q, zwiększony prześwit pegów, poprawioną trwałość łożysk i mocniejszą konstrukcję korby.
  • BOOST: Dzięki rewolucyjnym osiągnięciom w dziedzinie komponentów rowerowych, takim jak przerzutki XX1, X01 i X1 z SRAM, projektanci rowerów górskich mają niemal nieograniczoną swobodę w koncentrowaniu się wyłącznie na osiągach roweru. Każdy postęp wymaga, aby całość działała perfekcyjnie. Agresywni kolarze trailowi i enduro coraz bardziej doceniają zalety dużych kół, ale wielu z nich nadal uważa koła 27,5' i 29' za słabe ogniwo. Dlatego też SRAM opracował otwarty standard komponentów kompatybilnych z systemem Boost dla układu napędowego SRAM, piast RockShox i widelców.
  • GXP®: Konstrukcja uszczelnienia rynny GXP zmniejsza tarcie i wagę, poprawiając zarówno czucie, jak i osiągi.
  • PressFit™: Wariant zewnętrznej korby GXP, PressFit zmniejsza wagę o 40 gramów i ułatwia montaż, pozwalając na wciśnięcie panewek łożyska do ramy zamiast ich przykręcania. Nie wymaga modyfikacji długości i średnicy wału korbowego.
  • Pressfit 30™: Jest to nowy projekt prowadzony przez SRAM. To wszystko, co najlepsze w suportach BB30 i Press-Fit w jednym urzekającym pakiecie. Ten mechanizm korbowy jest przeznaczony do mechanizmów korbowych z osią 30 mm. Główną różnicą w stosunku do PressFit 30 jest sposób montażu łożysk w ramie. Łożyska są umieszczone w nylonowych miseczkach, które są wciśnięte w dolny wspornik ramy. PressFit 30 posiada zintegrowaną uszczelkę, wstępnie zmontowaną w panewkach, aby przedłużyć żywotność łożysk. Ramy muszą mieć wspornik dolny o średnicy wewnętrznej 46 mm, aby można było zastosować ten system. PressFit 30 do szosy wymaga wspornika dolnego o szerokości 68 mm, natomiast PressFit 30 do MTB wymaga wspornika dolnego o szerokości 73 mm.

Zalety:

  • Znacząca redukcja wagi, zmniejszony współczynnik Q, więcej miejsca na kołki, większa trwałość łożysk, sztywniejsza i mocniejsza konstrukcja korby, prosty montaż. Pozwala na zastosowanie rur ramy o większej średnicy, zwiększając jej sztywność.

Wady:

  • Nadal szukam. X-SYNC™: SRAM Łańcuchy X-SYNC™ 1X oferują najwyższy poziom wydajności i trwałości. Wysokie kwadratowe SRAM krawędzie zębów X-SYNC™ wchodzą w łańcuch wcześniej niż tradycyjne zęby w kształcie trójkąta. Ostry, wąski profil zęba i zaokrąglone krawędzie fazki ułatwiają zarządzanie odchylonym łańcuchem. Aby zapewnić jak najlepsze osiągi w warunkach błotnistych, pierścienie łańcuchowe X-SYNC™ zostały zaprojektowane z wgłębieniami do usuwania błota z ogniw łańcucha i rolek wewnętrznych. Zaprojektowane w Niemczech pierścienie X-SYNC™ są integralną częścią przekładni SRAM 1X™.

Dodatkowe informacje

Marka Sram
SKU producenta SRATT010053
Kolor czarny
Kolor Czarny
Rozmiar 175 mm - Domyślne rozmiary francuskie
Płeć Mieszane
Grupa wiekowa Dorośli
Charakterystyka Podwójna
Zakres GX