Opis
Duża wydajność w lekkiej obudowie. Level TL oferuje tę samą zoptymalizowaną moc do jazdy XC i jazdy po szlakach w pakiecie hamulcowym, który nie rozbije banku. Hamulec ten łączy w sobie stopową dźwignię DirectLink z korpusem dźwigni, w którym zastosowano tę samą technologię, co w seriach hamulców Level TLM, Level Ultimate i Guide, zapewniając niezawodność i spójność, na którą możesz liczyć.
Specyfikacja:
- Waga: 370g (montaż bezpośredni, wąż 800mm, rotor 160mm CL)
- Materiał dźwigni: Kute aluminium
- Konstrukcja zacisku: zacisk 2-tłoczkowy
- Rotor: CenterLine
- Podkładka: Podkładka z organicznej stali
- Płyn: DOT 5.1
- Regulacja: Maszynowa regulacja zasięgu
- Materiał: Aluminium
- Bufor / Podpora: ładowanie od góry
- Przeznaczenie: XC, Trail
- System: System otwarty
- Rozmiar wirnika: 140 mm
- System pozycjonowania zacisków Tri-Align: Nie
- Szybkie wybieranie: Nie
- Strefa zakrętu? Nie Strefa zakrętu: Tak
- Oburęczny : Tak
- Stal nierdzewna Materiał: Stal Technologia: DirectLink: Dźwignia DirectLink firmy SRAM daje solidne, pozytywne odczucie podczas zaciskania dźwigni w celu włączenia hamulca. Oferuje proste rozwiązanie zapewniające precyzyjną kontrolę.
- DOT 5.1: Ciepło jest wrogiem każdego układu hamulcowego, więc postępy w zarządzaniu ciepłem oznaczają postępy w Twojej jeździe. Stwierdziliśmy, że w naszych systemach DOT 5.1 potrzebuje prawie trzy razy więcej czasu na zagotowanie się niż DOT 4, co pozwala na płynne działanie bez degradacji nawet w bardziej ekstremalnych warunkach.
- Pęcherz rozprężny: Nowa konstrukcja dźwigni hamulca SRAM posiada pęcherz o zmienionym kształcie, który pomaga regulować i redukować pęcherzyki powietrza. Pęcherz jest specjalnie ukształtowany, aby odprowadzić powietrze z dźwigni i przepchnąć płyn dokładnie tam, gdzie jest potrzebny. W rezultacie uzyskano lepsze odciążenie ciśnienia wstecznego, co daje niezawodną i stałą siłę hamowania.
- MatchMaker i MMX kompatybilne: Oszczędność wagi i miejsca na pasku z Matchmakerem. Mieści dźwignie Avid, spusty SRAM® i różne systemy sterowania RockShox®, a wszystko to w jednym zgrabnym, lekkim zacisku.
- spełnienie marzeń zwolenników przestrzeni dla elementów kierownicy na całym świecie.
- Dostępny w dwóch wersjach: Matchmaker? X posiada RockShox®XLoc i jest kompatybilny z hamulcami XX i X0. Dostępny jest również standardowy Matchmaker, który współpracuje z każdym modelem zacisku i RockShox® PushLoc.
- Zbiorniczek PiggyBack: Zbiorniczek płynu hamulcowego w najnowszej dźwigni SRAM został zoptymalizowany pod kątem wydajności i łatwości obsługi. Zbiornik PiggyBack oferuje prosty i bezpieczny sposób zarządzania płynem hamulcowym, a także pozwala na oburęczne umieszczenie dźwigni. Można więc bez problemu zmieniać dźwignie na kierownicy i używać ich na rowerze.
- Zamknięcie króćca rozdzielczego: Króciec rozdzielczy hamulca hydraulicznego jest połączeniem pomiędzy zbiornikiem a otworem pompy hamulcowej. Po naciśnięciu dźwigni, uszczelka w kształcie kielicha przechodzi przez ten obszar i zamyka port, podnosząc ciśnienie w systemie. Nowy system zamykania portu rozrządu SRAM charakteryzuje się trwałymi uszczelkami i wyjątkowo gładkim wykończeniem otworu cylindra, zapewniając niezawodną i stałą siłę hamowania.