Opis
Całkowicie przeprojektowany przez Sram, nowy motocykl nadal posiada 4 tłoki, ale teraz mają zróżnicowaną średnicę, aby zaoferować kierowcy mocne i miarowe hamowanie. Ta progresywność jest możliwa dzięki technologiom łożyskowym Swinglink i Lever Pivot, ta ostatnia odpowiada dźwigni zamontowanej na czopie łożyska, co pozwala na zachowanie płynności dźwigni w każdych warunkach pogodowych. Zewnętrzne pokrętło służy do regulacji osłony dźwigni, aby znaleźć swoją naturalną pozycję. Opracowane, przetestowane i zatwierdzone przez najlepszych riderów na torze, Sram Code RSC są przeznaczone do uprawiania Gravity, takich jak DH lub Enduro.
Cechy :
- Materiał korpusu: aluminium
- Materiał dźwigni: aluminium
- Oburęczny
- Dźwignia zamontowana na łożyskach kulkowych (technologia Lever Pivot Bearing)
- Pokrętła regulacji gardzieli
- Regulacja punktu natarcia padów
- Kompatybilność z zapałkami
- Zacisk hamulcowy z kutego aluminium
- Konstrukcja 4-tłoczkowa
- Podkładki metalowe z podłożem stalowym
- Olej: DOT 5.1
- Długość węża: 950mm
- Kompatybilne tarcze: 160, 180 i 200 mm
- Śruby ze stali nierdzewnej
- Numer części: 00.5018.109.000
Dostarczane z :
- 1 zacisk zapałczany
- 2 śruby zacisku
- Zestaw do skracania węży
- (Bez dysku)