Opis
- Zbudowane w oparciu o technologię DoubleTap firmy SRAM, SRAM Rival oferuje przewagę wydajności, której nie są w stanie zapewnić inne konkurencyjne przerzutki.
- Przy zmianie biegów ZeroLoss biegi do przodu są włączane natychmiast.
- I tak jak SRAM RED, SRAM Rival ma swoją przednią pozycję regulacyjną na dużym pierścieniu.
- Dodatkowe opcje prowadzenia linek pozwalają na prowadzenie linek hamulca i przerzutki po obu stronach kierownicy.
- W rowerze SRAM Rival zastosowano również popularną funkcję regulacji zasięgu, wynalezioną przez SRAM, która umożliwia rowerzystom dostosowanie dźwigni hamulca i przerzutki do własnych potrzeb.
- Teraz każdy rowerzysta ma możliwość wyboru miejsca, w którym chce umieścić swoje dźwignie DoubleTap.
- Ekskluzywna technologia DoubleTap pozwala na płynną zmianę biegów w górę i w dół jednym ruchem.
- Ergonomiczna konstrukcja jest wygodna, aerodynamiczna i ukrywa wszystkie kable, a przy tym waży tylko 320g.
- Karbonowa sztyca jest lekka, mocna i wygodna.
- Waga:320g
- Biegi:10 tylne
- Featured technology(s)
- DoubleTap z ZeroLoss na czele.
- Materiał:karbonowa dźwignia hamulca, aluminiowy shifter
- Technologia:DoubleTap
- Co to jest DoubleTap jest flagową technologią, która prowadzi rewolucję w drogowym gruppo SRAM.
- Jest to prosty, elegancki i zaawansowany system, który rozwiązuje problemy bez uszczerbku dla wydajności, komfortu i wagi.
- Dzięki rewolucyjnej konstrukcji dźwigni zmiany biegów/hamulca.
- DoubleTap sprawia, że zmiana biegów jest łatwiejsza i szybsza, eliminując kłopotliwe i niewygodne załączanie związane z systemami dwudźwigniowymi.
- DoubleTap pozwala na zmianę biegów w górę i w dół jednym ruchem, przy minimalnym wysiłku i maksymalnym komforcie, niezależnie od pozycji na kierownicy.
- Jak to działa: DoubleTap wykorzystuje dwie zapadki, jedną do przytrzymywania koła zapadkowego, a drugą do poruszania nim w górę i w dół podczas zmiany biegów.
- Zapadki są rozmieszczone w taki sposób, że mogą się przesuwać względem siebie w zależności od odległości i nacisku wywieranego na dźwignię zmiany biegów.
- Zapadka transportowa (04) przesuwa koło zapadkowe (02) poprzez krótkie, szybkie naciśnięcia w górę zakresu przełożeń.
- Zmiana biegów w dół odbywa się poprzez dłuższy ruch dźwigni (w tym samym kierunku co zmiana biegów w górę, ale pod ergonomicznym kątem 15°), przy czym zapadka przytrzymująca (03) i zapadka transportowa podążają za sobą szybko i płynnie.
- Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja: Jednokierunkowe dźwignie DoubleTap (05) działają perfekcyjnie, niezależnie od pozycji, w której zmieniasz biegi.
- Jego dwuprzegubowa konstrukcja (01), która jest całkowicie oddzielona od czopa hamulca, jest łatwo załączana z maski lub rynienki.
- W przeciwieństwie do wszystkich innych przednich elementów sterujących, DoubleTap pozwala również przyciągnąć manetkę do kierownicy, dzięki czemu możesz zmieniać biegi w górę podczas sprintu lub ataku, nie rezygnując z mocnego chwytu.
- Dziel i zwyciężaj: W układach sterowania DoubleTap dźwignie hamulca i zmiany biegów są całkowicie niezależne, a każda z nich działa we własnym punkcie obrotu.
- Pozwala to nie tylko na wielopozycyjną funkcjonalność, ale również eliminuje ryzyko niezamierzonego włączenia hamulców lub biegów.
- Niefortunny efekt uboczny innych konstrukcji shifterów/hamulców.
- Co to oznacza dla Ciebie: Wydajna, ergonomiczna konstrukcja zmniejsza wagę i eliminuje bałagan, jednocześnie zwiększając komfort.
- Możesz zmieniać pozycję na kierownicy z dowolnego miejsca, nawet podczas sprintu, co daje Ci decydującą przewagę nad konkurentami.
- Nasz nowy mechanizm jednodźwigniowy pozwala również na szybszą, łatwiejszą i dokładniejszą zmianę biegów bez ryzyka utraty prędkości lub przyczepności.
- DoubleTap to kamień węgielny ofensywy rowerów szosowych SRAM.
- To nowy sposób zmiany - i nowy sposób myślenia - który da Ci przewagę nad konkurencją, bez względu na to, gdzie go znajdziesz.
- EXACT ACTUATION:Kiedy uruchomiliśmy naszą technologię drogową od podstaw, zastosowaliśmy ponownie nasze sprawdzone .
- SRAM Sprawdzone w rowerach górskich przełożenie 1:1 (skok linki przerzutki: ruch przerzutki) dla 10-biegowej zmiany biegów z tyłu.
- EA upraszcza i stabilizuje trudną do osiągnięcia równowagę pomiędzy konstrukcją wieszaka przerzutki tylnej, ciasnym rozstawem zębatek i dokładnym napięciem linki.
- Rezultatem jest najłatwiejszy system zmiany biegów, który można ustawić i utrzymać.
- ZeroLoss:ZeroLoss oznacza po prostu, cóż, zero strat. Po naciśnięciu dźwigni, w celu zmiany biegu na wyższy lub niższy, linka zostaje natychmiast włączona.
- Zero utraty ruchu.
- Nie ma pośredniej granicy, w której czekasz na zmianę, która ma nastąpić.
- Zmiana biegów jest natychmiastowa i precyzyjna.